nu vi snakker drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så drømte jeg i nat at jeg føder én måned før tid og at det bliver en lille pige.. hun var stor og tyk, sund og rask og det største problem var at jeg ikke havde hentet barnevognen Amningen gik ikke så godt i starten, men det kom vi begge hurtigt efter
Nu kan jeg da SLET ikke vente med at finde ud af kønnet! har drømt om begge dele nu... og der ER kun én...de har tjekket MANGE gange

Nogen andre spændende drømme i nat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

TbCp

Da jeg ventede Liva drømte jeg, da jeg ikke var ret langt henne, at jeg ville få en lille sorthåret pige 5 uger før tid. Og det blev sørme en lille sorthåret pige som kom i uge 35+2. Lidt skræmmende ikke?!?

Anmeld

4. september 2009

Moderator

TbCp skriver:

Da jeg ventede Liva drømte jeg, da jeg ikke var ret langt henne, at jeg ville få en lille sorthåret pige 5 uger før tid. Og det blev sørme en lille sorthåret pige som kom i uge 35+2. Lidt skræmmende ikke?!?

meget... men man siger jo også at man drømmer den slags... har jo bare også drømt at jeg får en stor tyk dreng en uge før tid...

Anmeld

4. september 2009

LineD

Tja altså, jeg må simpelthen have fået vufdyr på hjernen, for jeg fortsatte drømmen fra igår, lige hvor den slap..

Denne gang skulle mene døve hundehvalpe, der dog nu havde fået øre starte i dagpleje, men de måtte deles i 2 for dagplejeren måtte kun have 4 hunde af gangen...

Altså... come on da

Anmeld

4. september 2009

MaleneG

LineD skriver:

Tja altså, jeg må simpelthen have fået vufdyr på hjernen, for jeg fortsatte drømmen fra igår, lige hvor den slap..

Denne gang skulle mene døve hundehvalpe, der dog nu havde fået øre starte i dagpleje, men de måtte deles i 2 for dagplejeren måtte kun have 4 hunde af gangen...

Altså... come on da

Triller rundt af grin..
Det er altså humor

Anmeld

4. september 2009

Moderator

LineD skriver:

Altså... come on da

hahaha...

Anmeld

4. september 2009

MaleneGærup

Har drøm to forskellige gange at vi fik en pige, så jeg er også rigtig spændt på at se om det er kroppen der prøver at fortælle mig noget....
Drømte så også begge gange at hun blev født for tidligt, så det håber jeg selvfølgelig ikke holder stik...

Anmeld

4. september 2009

Moderator

MaleneGærup skriver:

Har drøm to forskellige gange at vi fik en pige, så jeg er også rigtig spændt på at se om det er kroppen der prøver at fortælle mig noget....
Drømte så også begge gange at hun blev født for tidligt, så det håber jeg selvfølgelig ikke holder stik...

gætter på du så mener meget for tidligt!?

Det er altså underligt hvis kroppen fortæller én sådan noget på forhånd.. men smart, så man kan forberede sig bedst muligt

Anmeld

4. september 2009

MaleneGærup

Caroline86 skriver:

Det er altså underligt hvis kroppen fortæller én sådan noget på forhånd.. men smart, så man kan forberede sig bedst muligt

Ja selvfølgelig  vil da gerne have en pige...
Men jeg tror nu alligevel ikke jeg tør begynde med at købe pigefarvede ting, vi må bare vente og se...

Anmeld

4. september 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Sådan nogen drømme havde jeg ikke.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.