Så var det igen tid til at få taget blodprøve, denne gang uden den store succes, lillemanden er ved at være noget træt af denne aktivitet :S . Nå men vi allierede os med storebror som skulle holde i hånden, EMLA plaster og en masse tålmodighed, så kom vi på ambulatoriet, der var selvfølgelig ikke bestilt blodprøver, så de måtte ringe til afdelingen og så måtte jeg selv tale med dem og fortælle hvilke prøver vi skulle have taget :evil: , samtidig med at jeg dagen forinden havde fået besked om, at han først kunne komme på ambulatoriet i april, det laver vores egen læge så om på!!! Børnelægen havde lovet os en tid i starten af marts.
Nå men de stak tre gange og det lykkedes ikke at få prøven, for hver gang de stak smuttede åren væk, stakkels dreng. Så nu skal vi på den igen mandag, uden EMLA (det sløver årene), men denne gang skal vi så prøve med noget bedøvende væske, som ikke skulle gøre huden og årene dovne og letter at stikke i. Denne gang skal farmand med, måske han har nogle andre tricks i ærmet, mine er brugt op .
Anmeld