Nej jeg tager ikke dit indlæg ilde op, og jeg kan godt forstå dit synspunkt, jeg har heller ikke fået det hele med i mit første indlæg, for det handler også om mere:
Dårlig mave i over et år, med 3-5 løse afføringer hver dag, tager ikke meget på i vægt (dels pga. at han ikke får aftensmad altid) og pga. hvad jeg tror, han simpelthen ikke optager næringen rigtigt, det kan man have svært ved når man mangler jern. Samtidig kan længerevarende jernmangel give blodmangel. Jeg har så ikke fået ad vide at han vil vokse fra det.
Det at han falder i søvn gør jo i og for sig ikke noget, men det er da bare rigtig ærgeligt, at man ikke får ret meget ud af sit barn og jeg ville nogle gange ønske at han var som en 4-årig, fuld af krudt. Han er af natur måske en 'stille' dreng, han sidder ofte og tegner og laver perleplader, eller også har han fundet sit leje der! Vi håber jo selvfølgelig ikke at han fejler noget alvorligt, børnelægen tror der kan være tale om glutenallergi, men det kan ikke påvises i blodprøven endnu, og så må man ikke tage skridtet videre og få tarmen undersøgt.
Anmeld