Hos os skal han i hvert fald :laugh:
Vi er så (tilsyneladende) heldige, at han kan få 9 uger på fuld løn, ud af 'mine' 20 på dagpenge, så SNUPTI, dem fik han :lol:
Jeg synes det er super vigtigt, at faderen er en stor del af sine børns liv, og det giver jo unægteligt et særligt forhold, at gå sammen med sine børn stort set hele døgnet.
Vi glæder os vist lige meget begge 2, jeg til at komme tilbage til at lege 'voksen' og han til at hygge med vores skønne unger - er også ham, som skal køre dem ind i dagplejen :cheer:
Vores drenge er for tidligt fødte, så de var indlagt i 6 uger, inden vi fik dem med hjem, og dét var han lige så stor en del af som jeg - måske det er fordi det er tvillinger, så der lisom er 'en til hver' ;) måske det bare er fordi det er så'n det er.... Det var vores begges ønske at få børn, så er det vel også os begge der har ansvaret for dem!?!?
Jeg kan blive helt rødglødende når folk siger 'nå, blir drengene passet af deres far'.. NEJ FOR F.... - drengene er sammen med deres far - man passer (i min verden) ikke sit eget barn, og JEG har ikke 'overladt' mine børn til en vildt fremmed mand - han var der til det sjove :blush: , så må han jo også tage konsekvensen :woohoo:
... kan ikke forstå, at så mange kvinder tilsyneladende får 'sine' børn uden en mand, og det hele er hendes ansvar - har nogen i biologi lært mig noget forkert?!?!?
Anmeld