jamen for mig, der har haft 2 frivillige sexpartnere, har det været et bevidst valg at leve i cølibat i mange år i mine tyvere. jeg havde, indtil jeg mødte Søren, kun haft rigtig dårlige erfaringer med sex. jeg blev misbrugt af min far fra jeg var helt lille og senere min onkel. så mødte jeg min første kæreste og han var bare...led. og så tænkte jeg, at så kunne de mænd sku også rende mig. kort efter mødte jeg en kvinde (som stadig er min bedste veninde idag), der var meget seksuelt udforskende og hun lærte mig, at lære mig selv at kende fordi hun var så frisindet og åben og gerne ville tale om klitoris og orgasme og at mænd ikke skulle have lov at file den af i filetten på een.
så mødte jeg Søren, som overhovedet ikke var aggressiv seksuelt og det passede rigtig godt til mig, for jeg var pissebange for sex og forhold til mænd. og sammen med ham har jeg lært at sex kan være rigtig rigtig dejligt, og at jeg har kontrol over hvad der sker (det havde jeg aldrig prøvet før).
jeg syntes mest af alt, at det er supervigtigt at man kun har sex med dem man har lyst til at have sex med. uanset om det så er 70 mænd på een sommer eller 2 mænd på et helt liv!
ja, jeg tror at der ligger rigtig meget "kvinden skal være sådan og sådan" til grund for at folk dømmer kvinder på deres sexliv. den pæne pige findes overalt, og hun gokker os allesammen i nødden en gang imellem! jeg kan huske jeg fik at vide engang i folkeskolen, at nogle af drengene havde sagt, at "Trine er helt sikkert sådan en der onanerer" og dengang blev jeg virkelig ked af det over det, for jeg syntes det var ækelt. idag kan jeg kun grine og tænke, at de må have været voldsomt skræmt af mig som pige, siden de skulle slynge den slags ud. - og nåhja, så syntes jeg helst at alle skal onanere, det er vigtigt!
Anmeld