Til alle jer dødkedelige kvinder med få sex-partnere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

LineD

Jeg er en af dem der har haft få, sådan forholdsvis i hvert fald hvis man sammenligner med så mange andre...
Jeg er egentlig super kræsen selv, og er ikke videre køn, så når mindre smukke damer har et strengt sorteringsmønster, så kulminerer det somregel med meget få partnere

Jeg har dog intet imod dem der har haft mange, de sorterer jo bare anderledes end mig, og jeg synes egentlig kun det er lækkert at se at mange bare har været derude og prøve lidt af hvert!

Så intet negativt i den ene eller anden retning herfra hende den ret uattraktive fregnede og rødhårede gimpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

oo

jamen for mig, der har haft 2 frivillige sexpartnere, har det været et bevidst valg at leve i cølibat i mange år i mine tyvere. jeg havde, indtil jeg mødte Søren, kun haft rigtig dårlige erfaringer med sex. jeg blev misbrugt af min far fra jeg var helt lille og senere min onkel. så mødte jeg min første kæreste og han var bare...led. og så tænkte jeg, at så kunne de mænd sku også rende mig. kort efter mødte jeg en kvinde (som stadig er min bedste veninde idag), der var meget seksuelt udforskende og hun lærte mig, at lære mig selv at kende fordi hun var så frisindet og åben og gerne ville tale om klitoris og orgasme og at mænd ikke skulle have lov at file den af i filetten på een.
 så mødte jeg Søren, som overhovedet ikke var aggressiv seksuelt og det passede rigtig godt til mig, for jeg var pissebange for sex og forhold til mænd. og sammen med ham har jeg lært at sex kan være rigtig rigtig dejligt, og at  jeg har kontrol over hvad der sker (det havde jeg aldrig prøvet før).
jeg syntes mest af alt, at det er supervigtigt at man kun har sex med dem man har lyst til at have sex med. uanset om det så er 70 mænd på een sommer eller 2 mænd på et helt liv!
ja, jeg tror at der ligger rigtig meget "kvinden skal være sådan og sådan" til grund for at folk dømmer kvinder på deres sexliv. den pæne pige findes overalt, og hun gokker os allesammen i nødden en gang imellem! jeg kan huske jeg fik at vide engang i folkeskolen, at nogle af drengene havde sagt, at "Trine er helt sikkert sådan en der onanerer" og dengang blev jeg virkelig ked af det over det, for jeg syntes det var ækelt. idag kan jeg kun grine og tænke, at de må have været voldsomt skræmt af mig som pige, siden de skulle slynge den slags ud. - og nåhja, så syntes jeg helst at alle skal onanere, det er vigtigt!

Anmeld

3. september 2009

Sweet1978

Jeg ser ikke mig selv som billig men som om jeg har haft vilde udfordrende perioder i mit liv og mange af dem har jeg mødt i søgen på en fast kæreste, hvor det så ikke er blevet til mere end et knald og så har jeg haft den gode oplevelse.....

Jeg har jo været single i lange perioder og der har jeg bare dækket et behov og det er rendt op.

Anmeld

3. september 2009

FrkT

LineD skriver:

Jeg er en af dem der har haft få, sådan forholdsvis i hvert fald hvis man sammenligner med så mange andre...
Jeg er egentlig super kræsen selv, og er ikke videre køn, så når mindre smukke damer har et strengt sorteringsmønster, så kulminerer det somregel med meget få partnere

Jeg har dog intet imod dem der har haft mange, de sorterer jo bare anderledes end mig, og jeg synes egentlig kun det er lækkert at se at mange bare har været derude og prøve lidt af hvert!

Så intet negativt i den ene eller anden retning herfra hende den ret uattraktive fregnede og rødhårede gimpe

Arj hvad er det dog for noget pis at sige? Du er da rigtig køn. En smukkert! Uden tvivl.... så kan du lige hoppe op på den høje hest igen, altså!

Anmeld

3. september 2009

FrkT

Jeg er en af dem der har haft maaaange sexpartnere. Dog ikke de sidste 3 år, hvor jeg har været sammen med Jens  Men FØR det. Og jeg fortyder intet, har lært en masse om mig selv og mine lyster/behov ved det. Havde jeg kun været sammen med halvdelen, så kendte jeg måske kun til halvdelen af de ting der gør mig ekstra glad for sex
Jeg har absolut ingen fordomme over for kvinder, som kun har været sammen med få. Og heller ikke over for dem der kun har været sammen med deres mand og ingen andre, må sige at jeg faktisk respekterer dem for det, synes virkelig det er flot, og de må være nogle utroligt viljestærke mennesker! Og så er det da også romantisk, synes jeg. Men ville bare aldrig selv kunne, er jeg et alt for seksuelt menneske til.
Og så har jeg også fundet en masse selvtillid i at have så mange forskellige sexpartnere. For jeg er absolut ikke verdens kønneste, og så er jeg meget overvægtig, så har faktisk været overrasket over hvor let jeg har kunne få dem jeg ville (og de fleste af dem nogle virkelig lækkerbiskener, mmm ). Så må sige at jeg aldrig manglede selvtillid i mine perioder som single.
Jeg elsker bare sex, alt ved det... og elsker at prøve nye ting. Ja, jeg er vist bare nymfo

Anmeld

3. september 2009

4xGreve

Eva skriver:

og til alle Jer billige tøser, som bare har hygget Jer med en masse mænd...

Hvorfor?? altså hvorfor har du haft mange eller hvorfor har du haft få?
Og hvilke fordomme og tanker har I om dem der er modsat Jer...? ændrer det feks jeres syn på andre hvis I hører hvor mange eller lidt de har haft?

Jeg synes lidt den anden tråd havde en smule negativt omkring de kvinder der har haft mange...hvorfor er det sådan? ligger vi kvinder stadig under for det ældgamle syn på kvinders seksualitet...vi gør det jo bare for mændene og har ikke selv lyster eller hvorfor?
Det værste er, synes jeg...at det tit er kvinder der er slemmest ved andre kvinder når det handler om sex, hvor mange, hvornår og hvorfor?

Personligt synes jeg det er trist, hvis der er kvinder der ikke har haft de mænd og gjort sig de erfaringer de måske har haft lyst og behov for, fordi det gør pæne piger bare ikke...

Glæder mig til at høre hvad I mener og tænker..

Knus Eva.

Jeg ved ikke om jeg har været sammen med mange eller få...

Og jeg tænker heller ikke på det som et antal men følger min lyst, men prøver sig vel frem til man finder den man passer med, og nu hvor jeg har fået min mand nyder jeg for første gang i hele mit liv sex...

Jeg ser ikke ned på nogen pga. deres antal af sex partner jeg nydre at alle er så forskellige og at nogen tør at hoppe derud hvor jeg ikke selv gør, og har fuld respekt for dem, der skal utrolig meget til før jeg ser ned på folk (stoffer, vold, overgreb mm. kan gøre jeg kan se ned på folk men det er af mange grunde) men dette er en så naturlig del at jeg ikke kan se hvorfor man skal dømme folk på baggrund af deres antal af sex-.partner...!!

Jeg har haft 1 engangs "knald" og det var slet ikke mig, det var en fyr jeg var ret så vild med og jeg tog hvad jeg kunne få men blev dybt såret dagen efter da han lod som ingen ting (havde håbet på at han havde fået øjene op for mig så dum som jeg var) så fandt ud af at sådan noget ike fungeret for mig...

når jeg har været seksuelt sammen med nogen har det været fordi jeg har set det som en naturlig del af et parforhold, og fordi jeg dengang ikke kunne finde ud af at sige "jeg er ikke parat"...

Men man skal følge sit hjerte, lytte til sig selv, og gøre hvad man føler for, man lever kun 1 gang så det er med at leve livet på den måde man ønsker så længe det er en muligt, også skal man sku ikke tænke antal og hvad andre folk tænker for hvis folk tænker ned om en så vil jeg sige det er dem der er noget galt med og at de er misundelige over at de ikke selv er modige nok til at følge deres egen lyster mm.

Knus Stina 

Anmeld

4. september 2009

Tina2

Pia. skriver:

Jeg syntes sgu alt skal pøves på alle områder... - sex er jo fantastisk dejligt og hvorfor ikke have sex når muligheden er der - så længe man passer på sig selv og lysten er hos begge parter....

Knus Pia

Jeg er enig:-)

Anmeld

4. september 2009

qp

Tjuhl skriver:

nåhja, så syntes jeg helst at alle skal onanere, det er vigtigt!

laver ikke andet!!  

Anmeld

4. september 2009

qp

Eva hvorfor er dit nicknavn rødt når vi andres er grønne?? 

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg havde en periode, hvor jeg havde rigtig mange mænd. Fra jeg var ca 15 til jeg var 18 år. Jeg var en jæger. Det var jagten, der tændte mig. At jeg kunne få, hvad jeg ville have, når jeg ville have det.
Men det var også en kamp med mit selvværd, det var 'min spiseforstyrelse'. Kan man kalde det. Mange kvinder har haft et eller andet selvværds ting, i deres ungdom og dette var min.
Jeg havde en følelse af at der var en forbandelse over mig, så man kun kunne elske mig i 6-8 timer af gangen. jeg spurgte ikke om telefon nummer og jeg gav det ikke - hvad nyttede det, når der ikke var nogen der kunne elske mig...

MEN - Det var også en rejse i mig selv. Hvad er jeg? Hvem er jeg? Hvad VIL jeg? Og mit selvværd vente - i højgrad, da jeg fandt mig tilpas i min seksualitet.

Idag er seksualitet en meget stor del af mig og mit liv, jeg har stadig sexpartnere - med og uden Tom, men det handler ikke om mangel på selvværd, men fordi jeg ved hvem jeg er og hvem vi er som par

Sex med Tom er skønt, sex med Tom og flere er skønt 

Jeg stoppede med at tælle, da jeg var nået 100 mænd, i min sene teenage tid. Jeg er ikke stolt af det, men jeg skammer mig ikke. De var en del af min udvikling som menneske. Jeg har haft sjove, kiksede, ligegyldige, spændende, trælse oplevelser, med sex og mennesker. Men jeg har søgt og jeg har fundet og det er jeg SÅ glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.