Til alle jer dødkedelige kvinder med få sex-partnere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.965 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. september 2009

Honningblomst

og til alle Jer billige tøser, som bare har hygget Jer med en masse mænd...

Hvorfor?? altså hvorfor har du haft mange eller hvorfor har du haft få?
Og hvilke fordomme og tanker har I om dem der er modsat Jer...? ændrer det feks jeres syn på andre hvis I hører hvor mange eller lidt de har haft?

Jeg synes lidt den anden tråd havde en smule negativt omkring de kvinder der har haft mange...hvorfor er det sådan? ligger vi kvinder stadig under for det ældgamle syn på kvinders seksualitet...vi gør det jo bare for mændene og har ikke selv lyster eller hvorfor?
Det værste er, synes jeg...at det tit er kvinder der er slemmest ved andre kvinder når det handler om sex, hvor mange, hvornår og hvorfor?

Personligt synes jeg det er trist, hvis der er kvinder der ikke har haft de mænd og gjort sig de erfaringer de måske har haft lyst og behov for, fordi det gør pæne piger bare ikke...

Glæder mig til at høre hvad I mener og tænker..

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

mariamiss6

Jamen jeg er sådan set ligeglad med hvor mange folk har været sammen med.... det kan jo heldigvis ikke blive mit problem, hvad andre folk går og laver.
Jeg synes dog det e rnoget gris hvis man ikke beskytter sig, som minimum mod uønskede graviditeter, og så ender med at tage en fortrydelsespille til frokost hver anden dag....

Jeg selv havde jo været sammen med vidst nok 6. de 4 af dem på under et år. Og jeg tror det var fordi at jeg festede og dyrkede sex samtidig. Altså jeg var 17, havde lige mødt en masse nye mennesker, og festede derudaf.... Så der skulle nok bare ske noget, og prøves en masse....

Men hvis man tæller sammen, og ser at de 6 jo nok bliver over et helt liv, ja så er det jo pludselig ikke så mange...

Kort sagt, jeg er vidst bare lidt slutty, og nem at score, hvis jeg er single....

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Jamen jeg er sådan set ligeglad med hvor mange folk har været sammen med.... det kan jo heldigvis ikke blive mit problem, hvad andre folk går og laver.
Jeg synes dog det e rnoget gris hvis man ikke beskytter sig, som minimum mod uønskede graviditeter, og så ender med at tage en fortrydelsespille til frokost hver anden dag....

Jeg selv havde jo været sammen med vidst nok 6. de 4 af dem på under et år. Og jeg tror det var fordi at jeg festede og dyrkede sex samtidig. Altså jeg var 17, havde lige mødt en masse nye mennesker, og festede derudaf.... Så der skulle nok bare ske noget, og prøves en masse....

Men hvis man tæller sammen, og ser at de 6 jo nok bliver over et helt liv, ja så er det jo pludselig ikke så mange...

Kort sagt, jeg er vidst bare lidt slutty, og nem at score, hvis jeg er single....

Det er nok forskellen...altså at du "lader dig score" og føler du er nem....jeg har sørme aldrig ladet mig score. jeg har valgt de mænd jeg gerne ville tæt og det er måske det der gør at jeg kan se tilbage på mine mænd med et smil og gode oplevelser. Det var mit valg og jeg var med i det.
Ok, da jeg var 17 havde jeg da nok en anden tankegang end jeg har i dag, men det er altså stadig mig der vælger fra og til.

Knus Eva..

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Det er nok forskellen...altså at du "lader dig score" og føler du er nem....jeg har sørme aldrig ladet mig score. jeg har valgt de mænd jeg gerne ville tæt og det er måske det der gør at jeg kan se tilbage på mine mænd med et smil og gode oplevelser. Det var mit valg og jeg var med i det.
Ok, da jeg var 17 havde jeg da nok en anden tankegang end jeg har i dag, men det er altså stadig mig der vælger fra og til.

Knus Eva..

nåh jamen jeg fortryder såmænd ikke noget.... det er bare mange på kort tid, især i andres øjne....

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

nåh jamen jeg fortryder såmænd ikke noget.... det er bare mange på kort tid, især i andres øjne....

Hvor er du sød... Jeg tror ikke der er mange der vil synes det er mange...jeg kunne forstå hvis det var over en weekend, det ville være rimelig friskt, men ellers er det altså i min øjne meget lidt for en single kvinde i sin bedste alder-smiler

Knus..

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Hvor er du sød... Jeg tror ikke der er mange der vil synes det er mange...jeg kunne forstå hvis det var over en weekend, det ville være rimelig friskt, men ellers er det altså i min øjne meget lidt for en single kvinde i sin bedste alder-smiler

Knus..

hehe ja okay, på en weekend, det tror jeg alligevel ikke jeg kunne holde til hehe.... var sgu da blevet helt hjulbenet så...

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

hehe ja okay, på en weekend, det tror jeg alligevel ikke jeg kunne holde til hehe.... var sgu da blevet helt hjulbenet så...

Hæhæ...men du kan nu godt slette den der med at du har været slem...du har været meget uskyldig, i mine øjne...slemme Eva-griner

Anmeld

3. september 2009

Hjaltesmor

Jeg passer meget fint med det gennemsnitlige antal sexpartnere, der står i en anden tråd (9,4), som det virker som om, mange synes er få.

Jeg er 24, har været sammen med min mand i knap 7 år og som teenager havde jeg en kæreste i 2 år. Det giver 9 år med 2 sexpartnere. Da jeg debuterede kort før jeg blev 14, giver det ikke ret mange år til andre sexpartnere, og for de fleste 16-årige hedder det nok ikke en ny hver weekend. Derfor er jeg landet på gennemsnittet, og jeg oplever det absolut ikke som om, jeg har manglet noget på den front.

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Signeb skriver:

Jeg passer meget fint med det gennemsnitlige antal sexpartnere, der står i en anden tråd (9,4), som det virker som om, mange synes er få.

Jeg er 24, har været sammen med min mand i knap 7 år og som teenager havde jeg en kæreste i 2 år. Det giver 9 år med 2 sexpartnere. Da jeg debuterede kort før jeg blev 14, giver det ikke ret mange år til andre sexpartnere, og for de fleste 16-årige hedder det nok ikke en ny hver weekend. Derfor er jeg landet på gennemsnittet, og jeg oplever det absolut ikke som om, jeg har manglet noget på den front.

Men det at have mange partnere er vel heller ikke det samme som om man bliver bedre i sengen...jeg synes ikke det er negativt at have haft få, men det er trist at det tit lyder som om dem der ikke har haft mange, synes det er billigt, vulgært, frastødende de kvinder der har haft mange.
Alle dem der er i forhold får jo sex, så alle dem der ikke er bliver jo nød til at få noget også...og så giver det måske lige 10-15-50 flere-smiler
Knus Eva..

Anmeld

3. september 2009

Pia.

Jeg syntes sgu alt skal pøves på alle områder... - sex er jo fantastisk dejligt og hvorfor ikke have sex når muligheden er der - så længe man passer på sig selv og lysten er hos begge parter....

Knus Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.