Til alle jer dødkedelige kvinder med få sex-partnere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Jeg syntes sgu alt skal pøves på alle områder... - sex er jo fantastisk dejligt og hvorfor ikke have sex når muligheden er der - så længe man passer på sig selv og lysten er hos begge parter....

Knus Pia

Lige præcis....sådan har jeg det nok også...man generer jo ikke nogen ved det, tværtimod, så bliver jeg da i hvert fald mere medgørlig bagefter-griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Pia.

Eva skriver:

Lige præcis....sådan har jeg det nok også...man generer jo ikke nogen ved det, tværtimod, så bliver jeg da i hvert fald mere medgørlig bagefter-griner

Griner... ja jeg slapper af på en helt anden måde i kroppen efter sex...

Der findes da ikke noget bedre... Jeg vil være en vær mands drøm med mit behøv .... GRINER.... ej bare pjat, det er jo en helt anden debat, den om behov...

Anmeld

3. september 2009

nynne-l

jeg synes ikke selv at jeg har været sammen med mange men oplever tit at hvis man snakker med kvinder om det er de mere fordomsfulde end mænd hvis man har været sammen med flere end de nu lige har
men det gør jo ikke en til en luder man bliver jo nød til at prøve et par stykker ellers ved man jo ikke om den man ender op men er god eller dårlig

Anmeld

3. september 2009

Hjaltesmor

Eva skriver:

Men det at have mange partnere er vel heller ikke det samme som om man bliver bedre i sengen...jeg synes ikke det er negativt at have haft få, men det er trist at det tit lyder som om dem der ikke har haft mange, synes det er billigt, vulgært, frastødende de kvinder der har haft mange.
Alle dem der er i forhold får jo sex, så alle dem der ikke er bliver jo nød til at få noget også...og så giver det måske lige 10-15-50 flere-smiler
Knus Eva..

Jeg mener nu heller ikke, at jeg har skrevet  noget, der kan tolkes på den måde. Jeg har altid opfattet det sådan, at jeg har haft mange. Jeg har jo så haft en ny om måneden i gennemsnit, når jeg har været single. Jeg mener absolut ikke, der er noget galt i at have så mange, man har lyst til. Jeg mener bare heller ikke, at sex bliver dårligere af, at man har færre.  Jeg tror slet ikke, der er en sammenhæng der. Sex kan være lige godt eller skidt/spændende/kedeligt uanset, om det er med mange forskellige eller med de samme få.

Pointen med mit indlæg var bare, at jeg ikke føler mig kedelig, eller at jeg har haft et kedeligt sexliv, selvom jeg er landet omkring gennemsnittet nu, hvor jeg er gift og ikke kommer til at øge antallet. Den anden tråd om dette emne, fik det nemlig til at fremstå sådan, at man er et meget trist mennesker, hvis ikke man ligger langt over gennemsnittet på 9,4.

Min mand har haft betydeligt færre sexpartnere, end jeg har og er absolut ikke kedelig af den grund!

Anmeld

3. september 2009

SmørBlomstens Mor

Jeg må så gå under de kedelige

Jeg har været i et 3 år langt forhold fra jeg var 15 år og fandt et år efter det brud min datters far som jeg var sammen med i 4½ år. Efter min datters far har jeg fundet en ny mand og havde ingen sexpartnere i mellemtiden  

Jeg har aldrig været til one-night-stands, det siger mig overhovedet ingenting og har aldrig haft sex med en fremmede  

Hvad andre gør er deres sag og jeg dømmer ikke andre udfra hvad de laver og med hvor mange mænd

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

nynne-l skriver:

jeg synes ikke selv at jeg har været sammen med mange men oplever tit at hvis man snakker med kvinder om det er de mere fordomsfulde end mænd hvis man har været sammen med flere end de nu lige har
men det gør jo ikke en til en luder man bliver jo nød til at prøve et par stykker ellers ved man jo ikke om den man ender op men er god eller dårlig

Lige præcis de oplevelser har jeg også haft med kvinder...måske det er os kvinder der fastholder os selv og ikke mændene...

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Signeb skriver:

Jeg mener nu heller ikke, at jeg har skrevet  noget, der kan tolkes på den måde. Jeg har altid opfattet det sådan, at jeg har haft mange. Jeg har jo så haft en ny om måneden i gennemsnit, når jeg har været single. Jeg mener absolut ikke, der er noget galt i at have så mange, man har lyst til. Jeg mener bare heller ikke, at sex bliver dårligere af, at man har færre.  Jeg tror slet ikke, der er en sammenhæng der. Sex kan være lige godt eller skidt/spændende/kedeligt uanset, om det er med mange forskellige eller med de samme få.

Pointen med mit indlæg var bare, at jeg ikke føler mig kedelig, eller at jeg har haft et kedeligt sexliv, selvom jeg er landet omkring gennemsnittet nu, hvor jeg er gift og ikke kommer til at øge antallet. Den anden tråd om dette emne, fik det nemlig til at fremstå sådan, at man er et meget trist mennesker, hvis ikke man ligger langt over gennemsnittet på 9,4.

Min mand har haft betydeligt færre sexpartnere, end jeg har og er absolut ikke kedelig af den grund!

Hvor er det sjovt...for den tråd du omtaler, der følte jeg det helt omvendt...sjovt som man opfatter alt efter på hvilken side man står.
Knus Eva..

Anmeld

3. september 2009

Lone Jakobsen

hmmm...smiler lidt.... om jeg har været sammen med mange eller ej det ved jeg ikke. men jeg ved at for mig har sex så stor betydning at jeg er glad for at ha oplevet det på forskellige måder.
jeg tror at man lære lidt hver gang man dyrker sex med en anden...okay det lød måske lidt dumt... men har svært ved at forklare det på andre måder.
jeg synes det må være skønt at finde den eneste ene i første forsøg... men samtidig frygter jeg at nogen "lader sig nøje" fordi de simpelthen ikke har prøvet andet og derfor ikke kender forskel på god og dårlig sex.
så nej jeg har ikke noget imod hverken dem der har dyrket mere eller mindre sex end mig.... men jeg vil indrømme at jeg har prøvet en der havde meget begrænset erfaring engang....og det krævede mere tålmodighed end jeg havde at lære ham op.

Anmeld

3. september 2009

qp

Maaange sexpartnere og det er jeg så absolut IKKE ked af!!! Jeg ELSKER sex og når jeg har mødt mænd jeg har følt mig seksuelt tiltrukket af - jamen hvorfor skulle jeg så holde mig tilbage hvis jeg alligevel var single?  
Og JO der er fandme "kvinde-kvinde" fordomme mht mange partnere MEN jeg tror seriøst, at dem der besidder disse fordomme er i mangel af "det dët kræver for, at turde"! Min erfaring er da, at når en kvinde når de 30, forsvinder hæmningerne, man bliver mere egoistisk og TØR bedre!

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

qp skriver:

Maaange sexpartnere og det er jeg så absolut IKKE ked af!!! Jeg ELSKER sex og når jeg har mødt mænd jeg har følt mig seksuelt tiltrukket af - jamen hvorfor skulle jeg så holde mig tilbage hvis jeg alligevel var single?  
Og JO der er fandme "kvinde-kvinde" fordomme mht mange partnere MEN jeg tror seriøst, at dem der besidder disse fordomme er i mangel af "det dët kræver for, at turde"! Min erfaring er da, at når en kvinde når de 30, forsvinder hæmningerne, man bliver mere egoistisk og TØR bedre!

Det tror jeg du har helt ret i...men hvorfor pokker er kvinder sådan..altså, hvorfor ikke bare sige at det er helt vildt fedt...hvad har du oplevet osv...der er altså mange gode historier gemt i sådanne engangs-hygge-oplevelser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.