Vi har en datter på 21 mdr. og selvom hun er det skønneste på jorden, er der masser af 'svære' ting hele tiden, men de virker ofte lette, når man kommer til næste svære ting. Især kommentarerne fra HeleneK har jeg læst med bævrende hjerte. Uha. Mest af alt frygter jeg at stå i en situation, som min veninde, der er enlig mor (har altid været det) til en dreng på nu 14 år. Han er vanskelig, er lige blevet smidt ud af skole nr. 2 og har fået en udtalelse, hvor de skriver at han fuldstændig mangler empati. Det er så skræmmende, for kan man begå sig i samfundet uden empati, kan det læres i en alder af 14, og hvor undervejs er det gået galt for min veninde, som ellers er et meget kompetent menneske? Jeg ved godt at 14 år er teenageårene, men det virker som om drengen er helt galt afmarcheret. Jeg har kendt ham siden han var 5 år, og han var så sød og dejlig. Nu kan jeg ikke kende ham :( Jeg er ked af det på min venindes vejne og bekymret for om det jeg selv gør, er det rigtige. Vil gerne gøre et godt stykke arbejde med min lille pige. Pu ha sikken en smøre! Hilsen fra mig
Anmeld