Jeg havde også forberedt mig på det helt vilde uudholdelige smertehelvede.... men den 1. gang fik jeg lov at gå 1 døgns tid med småveer, der laaangsomt trappede op. så det kunne jeg sagtens klare.... det var først 5-6 timer før jeg skulle føde at jeg synes det var slemt... og rigtig slemt da først presseveerne meldte sig. Men jeg havde også presseveer i 2½ time, før jeg måtte begynde at presse igennem, så jeg skulle jo lige og holde igen, og det var rigtig hårdt synes jeg, og jeg vred mig som død og helvede på fødelejet.... Men det gik, og så snart jeg havde ham i armene tænkte jeg, at det gjorde jeg da gerne igen....
Det aller værste var faktisk at få de skide 2 sting synes jeg.... Nøj det gjorde nas, jeg havde forberedt mig på at det ville gøre ondt, men jeg blev satme overrasket over hvor ondt det virkelig gjorde....
ved den 2. fødsel startede jeg med at vågne op med veer der bed rimeligt til fra starten af, og med vel 3-5 minutter imellem tror jeg.... De gjorde ondt, og jeg kunne ikke snakke mens jeg havde en ve, men jeg kunne godt snakke imellem...
De blev så til gengæld rigtig slemme efter 2 timer, og det gik helt vildt stærkt, så jeg kunne slet ikke følge med.... fra første ve til jeg havde født gik der knapt 5 timer, så jeg va rnoget overrasket, og synes jeg var i smertehelvede.... til gengæld fik jeg kun 1 sting bagefter, og det mærkede jeg slet ikke....
Fælles for begge fødsler har været at jeg fik onde efterveer, og jeg vil langt hellere føde trillinger end at have de satans efterveer, som ingen i øvrigt havde fortalt mig om.... for satan de gjorde nas synes jeg.... Og ved den første fødsel fik jeg lattergas, ved nummer 2 fødte jeg stort set så snart jeg kom ind ad døren, så der fik jeg ingen hjæpemidler....
begge mine beretninger ligger herinde.... Bastian og Felix....
Anmeld