ariel....
Jeg ammede første gang i 3 uger, og 2. gang i 7 uger.....
derefter gav jeg op....fordi min ebørn var frustrede og SMÅ.
Ved den første havde jeg masser af FED mælk, og han tog rimeligt godt på, men han kunne IKKE die. Han kunne simpelthen ikke finde ud af hvordan han skulle få fat, og han tabte konstant brystet, og skreg som en sindssyg hver gang han bare kom op til mig. derfor fik han erstatning i stedet for, da mine bryster ikke duer til at malke på, for der løber ganske simpelt ikke mælk til når jeg malker...
2. gang stoppede jeg efter 7 uger, fordi mit barn skreg, havde ondt i maven, og ikke kunne komme af med afføring selv. På trods af at jeg havde masser af mælk, tog han ikke 1 gram på i en hel måned..... Kan du forklare det???
Det kan jeg. Jeg havde nemlig IKKE noget mad i min mælk, det var det rene vand han fik. derfor tog han ikke på, og derfor fik han ondt i maven, og derfor havde han grøn afføring siddende som propper i tarmen, som jeg mindst 1 gang i døgnet skulle hjælpe ham af med....
Jeg stoppede amningen for mine børns skyld begge gange... og også lidt for min egen psykes skyld.
Heraf kan man så konstatere, at et er noget værre pis, at kvindes fedtdepoter altid vil omdanne sig til fed mælk til barnet. for det gjorde de jo så ikke i mit tilfælde vel.
Det synes jeg satme da er legitime grunde.
I øvrigt, så var det begge gange min SP der sagde at hun ikke kunne forstå at jeg blev ved at forsøge. og 2. gang sagde hun faktisk at hvis jeg ikke stoppede ville mit barn sulte.
Anmeld