Hmmm,... Hvordan jeg havde det efter fødslen? Jo, det var helt fantastisk selv at se hende komme ud dernede. Min mand holdt min ryg oppe, så jeg selv kunne se med. Men da de først "smed" hende op på mig, tænkte jeg, da de tog hende igen, for at suge alt det grønne stads ud af hende; " Hvordan ser hun egentlig ud? Hvis de ikke kom tilbage med hende, så ville jeg ikke kunne huske hvordan hun så ud!" (sjovt at tænke sådan) Men jeg fik hende jo hurtigt igen.
Da vi skulle ned på patienthotellet, følte jeg næsten ikke at jeg havde kræfter til at bærer hende i mine arme, (på trods af at jeg sad i kørestol) Jeg havde været igang med fødslen i 34 timer, og var godt udmattet. Men så kom hele familien og sad med hende, så jeg lige kunne slappe lidt af!
Den første uge tænkte jeg, at jeg aldrig ville føde igen. Men hurtigt derefter, fik jeg den følelse af, at hvis jeg aldrig nogensinde får lov til at prøve det igen, så vil jeg føle mig voldsomt snydt! For det er en af de mest fantastiske oplevelser i hele verden. Hverken min mand eller jeg græd da hun kom ud. Men det betyder ikke at vi ikke følte det store sug i maven. Det var helt ubeskriveligt smukt og vildt!!! Mvh. Silkec
Anmeld