Hus på landet eller by-barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

Antons mor-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
For nogle år siden havde vi sommerhus i Rørvig, men det solgte vi, for vi orkede simpelthen ikke at skulle i gang med plæneklipper, grensaks og ukrudstjern i ferierne.......tænk så om man havde de opgaver hele året. Not!!!!
Jep, selvfølgelig følger der en masse arbejdsopgaver med et bo på landet, - og ja, det er skruen uden ende... Men det er faktisk enormt afstressende at lave havearbejde, fordi man bare kan slå hjernen helt fra. Og så kan man være ude sammen med ungerne og både lege med dem og få noget fra hånden samtidigt. Faktisk nyder jeg, når jeg har tid til at bruge en hel dag/weekend i haven ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

M Illum-vb

jeg er sådan delvist vokset op på landet, helt derude hvor kragerne vender, og jeg elskede det. jeg blev passet meget af mine bedsteforældre og når jeg tænker tilbage på min barndom så er det hos dem. Jeg var helt vild med land livet og alt den plads jeg havde. Vi har selv planer om at flytte på landet, skal bare lige spare lidt mere op. Så¨er der også plads til hestene og alle dyrene.

Anmeld

22. juni 2009

Det er stadig mig-vb

Antons mor skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
For nogle år siden havde vi sommerhus i Rørvig, men det solgte vi, for vi orkede simpelthen ikke at skulle i gang med plæneklipper, grensaks og ukrudstjern i ferierne.......tænk så om man havde de opgaver hele året. Not!!!!
Jep, selvfølgelig følger der en masse arbejdsopgaver med et bo på landet, - og ja, det er skruen uden ende... Men det er faktisk enormt afstressende at lave havearbejde, fordi man bare kan slå hjernen helt fra. Og så kan man være ude sammen med ungerne og både lege med dem og få noget fra hånden samtidigt. Faktisk nyder jeg, når jeg har tid til at bruge en hel dag/weekend i haven ;)
Det ser også dejligt ud når andre gør det, vi er bare ikke typerne :) Da vi havde sommerhuset så skændtes vi om hvem der skulle slå græsset, hvem der skulle luge bedene, hvem der skulle dit og hvem der skulle dat, der var ingen af os der sådan gad det 'fra hjertet' og tilsidst gad vi slet ikke tage der op bare pga havearbejdet :laugh: Men vi har mange veninder/bekendte der er sådan rigtig havemennesker der elsker at gå og nusse, købe nye blomster, så, plante og hygge i haven og som ser det som en slags mental afslapning..... Men os stresse det - helt enormt! :blush:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.