Caroline86 skriver:
ja, det er selvfølgelig lidt skod hvis de skal undvære Jer alle 3, men som du selv siger " lad lige være med at male fanden på væggen"!!!! kan de ikke finde vikarer som kan være der i stedet for de to andre?
men synes godt nok det er strengt hun lader det gå ud over dig fordi du lige skal være væk en uge!? ville hun også reagere sådan hvis der var dødsfald i familien og behov for noget tid fri? eller er det netop fordi "graviditet ikke er en sygdom"? hun skal jo bare forstå du ikke bliver sygemeldt pga. graviditeten, men fordi dit blodtryk er helt galt og det er farligt for dig hvis ikke der kommer styr på det!?

jeg synes hun plejer at være god til at takle "ulykkelige" situationer, og derfor blev jeg også bare så ekstra ked af det..
for nu ligger jeg her med følelsen af at jeg bare skal tilbage hurtigst mulig og jeg i hvert tilfælde ikke skal melde mig syg igen...
og det er jo bare ikke særlig sundt at tænke sådan, for det gælder jo spunken og mig... og ikke hende!!
men skal nok bare lige have styr på tankerne og hormonerne igen, så skal jeg nok finde gejsten igen..
er bare træls når man ikke sygemelder sig med vilje!!
Anmeld