sygemeldt og RIGTIG ked af det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2009

Mira0911

missKat skriver:

lige præcis.. 
ud over det er frustrende at skulle koncentrere sig om at holde ting inde, er det endnu mere frustrende at være sygemeldt!!
det er der da ikke nogen der stiler efter med vilje, hvis de har en dejlig arbejdsplads og ellers er glad og tilfreds

Lige nøjagtigt... Er det din første graviditet?
Når jeg engang bliver gravid igen - Frygter jeg helt vildt at jeg skal igennem det samme... Men 2 graviditeter er ikke ens....

Men alligevel frygter jeg det som en gal... Det er ret kedeligt bare at skal leve ved siden af kummen i 9 måneder....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

missKat

Dutte84 skriver:

Lige nøjagtigt... Er det din første graviditet?
Når jeg engang bliver gravid igen - Frygter jeg helt vildt at jeg skal igennem det samme... Men 2 graviditeter er ikke ens....

Men alligevel frygter jeg det som en gal... Det er ret kedeligt bare at skal leve ved siden af kummen i 9 måneder....

ja det er den første!!
har også sagt at jeg håber man glemmer det med tiden, ellers får vi ikke flere..
men selvfølgelig gør man det!!

jeg fik akupunktud i sidste uge og det hjalp meget.
lægen sagde i dag, at jeg kunne få det gratis der, så skal derop i morgen formiddag

hvor gammel er din første i dag??

Anmeld

2. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

blev også virkelig ked af det, for hun har ellers været glad på vores vejne indtil nu..
vi er 3 der er gravide i afdelingen. De 2 andre skal føde i dec.
den ene er deltidssygemeldt nu med begyndende bækkenløsning og den anden har det skidt og bliver nok deltidssygemeldt i morgen, når hun skal til læge.
Og det forstår jeg da godt er træls for min chef, men det skal da ikke gå ud over mig, der kommer emd en sygemelding på 1 uge!!!!!

ja, det er selvfølgelig lidt skod hvis de skal undvære Jer alle 3, men som du selv siger " lad lige være med at male fanden på væggen"!!!! kan de ikke finde vikarer som kan være der i stedet for de to andre?
men synes godt nok det er strengt hun lader det gå ud over dig fordi du lige skal være væk en uge!? ville hun også reagere sådan hvis der var dødsfald i familien og behov for noget tid fri? eller er det netop fordi "graviditet ikke er en sygdom"? hun skal jo bare forstå du ikke bliver sygemeldt pga. graviditeten, men fordi dit blodtryk er helt galt og det er farligt for dig hvis ikke der kommer styr på det!?

Anmeld

2. september 2009

missKat

Caroline86 skriver:

ja, det er selvfølgelig lidt skod hvis de skal undvære Jer alle 3, men som du selv siger " lad lige være med at male fanden på væggen"!!!! kan de ikke finde vikarer som kan være der i stedet for de to andre?
men synes godt nok det er strengt hun lader det gå ud over dig fordi du lige skal være væk en uge!? ville hun også reagere sådan hvis der var dødsfald i familien og behov for noget tid fri? eller er det netop fordi "graviditet ikke er en sygdom"? hun skal jo bare forstå du ikke bliver sygemeldt pga. graviditeten, men fordi dit blodtryk er helt galt og det er farligt for dig hvis ikke der kommer styr på det!?

jeg synes hun plejer at være god til at takle "ulykkelige" situationer, og derfor blev jeg også bare så ekstra ked af det..
for nu ligger jeg her med følelsen af at jeg bare skal tilbage hurtigst mulig og jeg i hvert tilfælde ikke skal melde mig syg igen...
og det er jo bare ikke særlig sundt at tænke sådan, for det gælder jo spunken og mig... og ikke hende!!
men skal nok bare lige have styr på tankerne og hormonerne igen, så skal jeg nok finde gejsten igen..
er bare træls når man ikke sygemelder sig med vilje!!

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

missKat skriver:

ja det er den første!!
har også sagt at jeg håber man glemmer det med tiden, ellers får vi ikke flere..
men selvfølgelig gør man det!!

jeg fik akupunktud i sidste uge og det hjalp meget.
lægen sagde i dag, at jeg kunne få det gratis der, så skal derop i morgen formiddag

hvor gammel er din første i dag??

Jeg sagde os at jeg skulle aldrig have flere børn efter jeg var det igennem...
Men skal selvfølgelig have en til...

Jeg gik os til Akupunktur - Det hjalp slet ikke på mig...
Jeg prøvede meget som bare ikke hjalp...

Julie Mira er 7. måneder 10. September...

Anmeld

2. september 2009

Moderator

missKat skriver:

jeg synes hun plejer at være god til at takle "ulykkelige" situationer, og derfor blev jeg også bare så ekstra ked af det..
for nu ligger jeg her med følelsen af at jeg bare skal tilbage hurtigst mulig og jeg i hvert tilfælde ikke skal melde mig syg igen...
og det er jo bare ikke særlig sundt at tænke sådan, for det gælder jo spunken og mig... og ikke hende!!
men skal nok bare lige have styr på tankerne og hormonerne igen, så skal jeg nok finde gejsten igen..
er bare træls når man ikke sygemelder sig med vilje!!

helt vildt træls...
men du siger det jo selv så fint... det er JER det drejer sig om! og du er sgu nødt til at tænke på dit helbred først og fremmest og så kommer arbejde altså bare i 2. række!
Du ved hvor jeg er hvis du har brug for at snakke

Anmeld

2. september 2009

missKat

Dutte84 skriver:

Jeg sagde os at jeg skulle aldrig have flere børn efter jeg var det igennem...
Men skal selvfølgelig have en til...

Jeg gik os til Akupunktur - Det hjalp slet ikke på mig...
Jeg prøvede meget som bare ikke hjalp...

Julie Mira er 7. måneder 10. September...

håber du får en bedre graviditet anden gang!!!!

det andet er for strenge

Anmeld

2. september 2009

missKat

Caroline86 skriver:

helt vildt træls...
men du siger det jo selv så fint... det er JER det drejer sig om! og du er sgu nødt til at tænke på dit helbred først og fremmest og så kommer arbejde altså bare i 2. række!
Du ved hvor jeg er hvis du har brug for at snakke

tak ven!!!

jeg er bare rigtig ked og rigtig ARGH altså..
jeg kommer op igen, når jeg lige har fået vendt det hele i hovedet

Anmeld

2. september 2009

Moderator

missKat skriver:

tak ven!!!

jeg er bare rigtig ked og rigtig ARGH altså..
jeg kommer op igen, når jeg lige har fået vendt det hele i hovedet

kan godt forstå du er ked putte...er også en rigtig dum situation
men så længe din lille skat har det godt derinde! så er det meste andet ligegyldigt, ikke!?

Anmeld

2. september 2009

missKat

Caroline86 skriver:

kan godt forstå du er ked putte...er også en rigtig dum situation
men så længe din lille skat har det godt derinde! så er det meste andet ligegyldigt, ikke!?

JO og det er det der betyder noget i sidste ende.
det andet er mit arbejde, men det er nu også bare rarest at være gode venner med chefen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.