Er virkelig gal lige nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2009

Vingummien

Cris skriver:

Det ved jeg ikke, men åbenbar er det ikke noget problem. Pigen går i BH nu og hun spiser stadig meget dårligt og hun spiser stadig en portion grød der kl09 som mor pakker til hende. De mader hende en den der portion grød. Så det er måske ikke så ulækker... Jeg spørger til hende i morgen og hører, hvordan hun gør det.

Ok, det må du gerne, om de varmer det eller sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Hvis Bianca ikke spiser sin morgenmad i en periode, så nævner vi det bare for dem, når vi afleverer hende, så de er opmærksomme på, at hun jo nok er mere sulten end ellers.

Jeg tror ikke på de ville lave sådan en sær-ordning. Det er tiden der slet ikke til. Så skulle det nok være, ligesom "Cris" skriver, at man selv har medbragt noget, eller lignende.

Men min holdning er nu også, at hvis ikke hun spiser sin morgenmad, så "indhenter" hun nok noget af sin sult senere på dagen.
Og ellers forsvinder hun ikke af at der smutter et enkelt måltid en dag!
Hvis hun er/bliver sulten (nok) så skal hun jo nok spise igen senere.

Så er det ikke så vigtigt om det ender med havregrøden eller rugbrød. Bare hun får mad og bliver mæt.
Men jeg er enig i at dagen starter bedst på en mave der er fuld og helst af havregrød.

Nu er Emil selvfølgelig også lige lidt yngre end Bianca.
Men han kan jo SAGTENS mærke sin sult. Og er den der ikke et par morgener, så spiser han vel bare en ekstra rugbrød eller to senere ....er det så skidt??

Ja fordi han er sur hele dagen hvis han ikke får det, grunden til at han ikke altid vil spise hjemme fra er fordi han vil lege, og når han er kommer derover er han sulten. Og så ender ender det med at han propper sig til middagsmaden og så er han træls hele dagen pga det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.