har jo haft lidt små problemer med at få dem i Emils vuggestue til at høre efter når der har været noget f.eks hvis de ikke har givet ham den søvn han skal have eller hvis de har givet ham noget mad han ikke rigtig kan have eller tåle.
Syntes det er gået oki de sidste par gange han har været derover, Emil har godt nok været lidt træt og så har han jo været syg.
Nogen gange om morgen kan vi ikke rigtig få morgenmad i Emil og så laver de så havregrød til ham her kl 9 når de får rugbrød og frugt, så får han havregrød og lidt rugbrød og frugt bagefter eller får han ikke lagt den der gode bund der om morgen.
Jeg kommer så over i dag og det er så hende der er ny der tager imod og så en anden fra en af de andre stuer som aldrig har været derinde før, Emil har ikke spist af sin morgenmad og jeg siger så at han skal have havregrød der kl 9. Så får jeg et "nej, vi skal have rugbrød der kl 9" hvor til jeg jo siger at han plejer at få havregrød de dage han ikke har spist morgenmad. Og hun vil bare ikke høre på mig, og siger han plejer at spise meget rugbrød, Ja smarte og det er når han også HAR fået havregrød så burde hun ligesom kunne regne ud at han ikke kan blive mæt af havregrød. Og så begynder hende den andre fandme og blande sig og siger "Vi skal have rugbrød kl 9" WHAT!!!! hun ved slet ikke noget om hvad de gør her på stuen og hende den nye sagde at hun jo ikke rigtig kendte til det hele, nej smarte er sgu da derfor jeg står og fortæller dig det.
VED Emil ikke bliver mæt og så er han rigtig ked af det fordi han er små sulten resten af dagen.
Da jeg gik siger jeg små snerpet til Emil at nu må du jo undvære din havregrød lille skat

og siger så farvel til ham, Havde allermest lyst til at tage ham under armen og tage ham med hjem og prøve at kave ny morgenmad til ham.
Har sså meget lyst til lige nu og ringe til kommunen og sige de skal finde en ny plads til ham!!! Men tror jeg tager Frank med derover når han skal hentes kan være 2 kan få dem til at fatte noget så de ikke bare har den der tanke "pylret mor" kan slet ikke falde ned lige nu

Ved godt hun er ny, meen har altså været der 1 måned nu, hvor svært kan det være at lave havregrød eller ringe til de andre eller sådan for at finde ud af om jeg lyver, for det gør jeg jo helt sikkert, var bare lige en ide jeg fik imorges at Emil skulle have avregrød i dag, skøre mig. Og jeg sagde det venligt og alm for er jo vantil at skulle sige det så de laver det til ham.
Anmeld