Min dreng gik selv i børnehave i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jamen jeg er også selv sådan, og det irriterer mig faktisk:( Og jeg tænker meget over det, og ved ikke hvorfor jeg ér sådan...måske er tiden bare blevet en anden, men omvendt cyklede vi da på gader hvor der slet ikke var cykelstier, alt det har vi jo nu. Ligesom lyssignalerne virker - det var heller ikke altid tilfældet da jeg var barn. Mobilen er opfundet, da jeg var barn fik man mønter til telefonboksen hvis man nu ville meddele at man kom senere. Så i dag er der endda endnu mere sikkerhed...og alligevel lever min hjerne sit eget liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Når jeg tænker tilbage på min barndom, var der faktisk en del(2) fra min by, der døde i trafikken - og en der druknede. …..Uha, jeg tror, jeg kører min søn til skole helt til 10. klasse – og de første tre år i gymnasiet :dry: WebDebattør jeANNE

Anmeld

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Dét oplevede jeg så heldigvis ikke! Men kendsgerningerne gik selvfølgelig op for mig da jeg fik min uddannelse, og dermed fik alle de trafikdræbte/druknede/dræbte serveret på sådan en måde, at jeg de første mange år slet ikke turde få børn!! Alene her i påsken mistede vi 13 eller 14 personer på vejene:(

Anmeld

15. april 2009

Webredaktøren-vb

Havde I egentligt aftalt det med pædagogerne? Jeg er faktisk ikke sikker på, at de ville acceptere det i min datters institution :huh: For det første er der en låst låge, som man skal have kode til... og meget lange arme for at nå op til ;)

Anmeld

15. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Næ, vi have ikke aftalt det med dem:ohmy: Vi ringede, da han var kommet derover. - Der havde han allerede lagt sin madpakke i køleskabet, og skrevet på tavlen, hvornår han ville blive hentet. – Og forklaret de voksne, at han selv var gået, og det måtte han godt for sin far. Men jeg overvejede da, om de ville indberette os til kommunen? :dry: WebDebattør jeANNE

Anmeld

15. april 2009

Webredaktøren-vb

Nå, men så er der jo styr på det ;) I vores børnehave ville pædagogerne helt sikkert være flippet ud og omgående ringet. De gange hun har skulle have en fridag, har hun selv ville ringe om morgenen, og da hun er fem kan hun tydeligvis godt sige "Jeg holder fridag idag". Den besked skulle pædagogen efterfølgende have bekræftet af mig, så der gælder åbenbart meget forskellige regler fra sted til sted :S

Anmeld

15. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Nå ja, som om en på 5 kan ringe til børnehaven, og sige, de holder fri – hvis det ikke passer De små er godt nok dygtige, meeen :unsure: WebDebattør jeANNE

Anmeld

15. april 2009

Webredaktøren-vb

Ja, fuldstændigt tåbeligt :angry: Glæder mig til skolestart :skole:

Anmeld

16. april 2009

ano-vb

Ja glæd dig til SFO.... Når jeg henter datteren i fritidshjemmet og en veninde gerne vil med, så er det ikke nok at jeg fortæller pædagogerne at jeg har talt med venindens mor og fået ok til at tage hende med. De skal SELV tale med moderen.. Fordi.. jeg kunne finde på at sige til pædagogerne at jeg havde aftalt med en anden forælder at tage deres barn med hjem uden det var sandt?? Hvor dum tror de lige jeg er?

Anmeld

16. april 2009

Ajna-vb

Tja, jeg finder det altså beroligende at andre ikke bare kan tage min søn med hjem. Kald mig bare hysterisk, men ved at sikre sig på denne måde, undgår pædagogerne altså at sende børnene med en forælder hjem, som f.eks ikke har forældremyndigheden eller i værste fald en pædofil....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.