Er i med på en ny slanketråd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jaaa, jeg er også lidt flov over det, men ok, ikke så flov at jeg ikke tør nævne det:laugh: Spiste 3 portioner pasta m kødsovs til aftensmad, små portioner. Nu kan jeg ikke lade være med at tænke på det sidste æg i skabet....synes det kalder hele tiden:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Mais-vb

Kender det der med chokoladen der kalder alt for godt. Her er det rittersport -den nye med sådan noget karamelknas der kalder....og den råber rigtig højt.

Anmeld

6. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg spiste mit æg, jeg ku ha' svaret det SKREG på mig tilsidst....og så er der jo den fordel, at NU er det ude af billedet...SÅ ka' jeg slappe af!!! :laugh: Godt du er med Mais, jo flere jo bedre....

Anmeld

8. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

I dag kom jeg i fitnesscenter for 2. gang i år. Men jeg mangler rutine… Efter min … øhh, workout, gik jeg i bad. Men hov, jeg havde glemt mit håndklæde….sådan noget hø. Jeg måtte tørre mig med det der papir, der ellers er beregnet til at tørre hænderne med. -Pinligt, og lidt af en udfordring http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/motion.gif WebDebattør jeANNE

Anmeld

9. april 2009

Det er stadig mig-vb

:laugh: :laugh: Overvejer at melde mig under fanerne hos SATS...her inden 1 Maj....:unsure: Håber de har et tidligt pensionisthold jeg kan komme med i....synes dårligt jeg har nerver til at træne med de virkelig store mænd eller de meget tynde tøzer....

Anmeld

9. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Vi er mange gamle i Fitness World Må jeg låne dit håndklæde? WebDebattør jeANNE

Anmeld

9. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jaaaaa, og du må også låne min shampoo!!!!:)

Anmeld

11. april 2009

Charlotte-vb

Hej, Jeg er med;) Jeg smed 12 kg sidste vinter(altså for 9 mdr siden) og nu er de 5 røget på igen, men NU skal de altså væk inden sommerferien. Mit mål er at starte på tirsdag, men dejligt hvis vi kan støtte hinanden lidt. V.H. Charlotte

Anmeld

11. april 2009

Mais-vb

Super du er med Charlotte. Og Jeanne - skønt med en tur i fitnesscenter, men knap så skønt med glemt håndklæde.:unsure: Min motion kommer primært til at bestå af løb og diverse maveøvelser hjemme på yogamåtten. Jeg har ALDRIG været god til at løbe, men har sat mig for, at jeg gerne vil ind og løbe ALT FOR DAMERNES kvindeløb med et par veninder, så nu er der lidt at løbe for. Jeg har taget tilløb længe og har løbet små ture. I dag var jeg afsted, hvor jeg løb 2 km uden stop og gik 2 km hjem. Der er et stykke vej til de 5 km, men 2 km er vildt stort for mig. De dage, hvor jeg ikke løber, er det planen at cyklen skal luftes....eller bare en frisk gåtur med børn eller hund.

Anmeld

11. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Ja - der er dem, der bare lige løber 5 km. Så er der os, der skal træne, før fødderne vil løbe med på alle 5 km. Jeg har lige købt løbetøj, men jeg mangler løbesko. Så er jeg også med på løbeholdet:) WebDebattør jeANNE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.