Ja hjem til McLennon County, Crawford, The Waco suburb med Bush som nærmeste nabo:laugh:
FEEEEEDT:unsure:
Ja, det kræver mere end 14 dages ferie hvis man skal til USA (synes jeg!), det er jo også en lang tur ud og hjem, og inden man får set sig om osv. Vi kan køre fra San Diego til Las Vegas på omkring 6-8 timer, så der går hurtigt en dag på dét...
Vi har faktisk talt om at flytte fra Texas til San Diego, hvor min kærestes bror bor i Carlsbad. Men det er svært at fører ud i praksis, jeg har jo også folk/familie boende der hjemme som kører ranchen, vi har jo kvæg og opdrætter til bl.a til Dallas Rodeo, og heste mm. Min Fars gamle hobby som kører videre fordi folk ernærer sig på det...såååå?? Det er altid svært når det er folk fra familien, men jeg kan måske sælge til dem...eller de kan købe mig ud, det er nogle af de ting vi skal have diskuteret i sommerferien.
Kan bare ikke se mig selv gammel på stedet, det er arbejde fra morgen til aften:laugh:
De kører det SELV 110% hele året, men lige så snart de ser mig, så er ALT i vejen, så sommerferie får jeg i hvertfald ikke der hjemme. Tror også de overspiller rollen, så jeg bliver så træt, at jeg siger de kan beholde det:)
Så hellere rende rundt med håndtasken i San Diego og alderdomsshoppe....:)
Anmeld