Jeg re rasende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
newsence skriver:

En ting er hans ide og den er forkert men jeg var gået helt amok over at han har snakket med sin mor om det før han har snakket med dig... Fedt at vide at de to bagtaler dig og dine mor evner.. Sorry men i min verden er det nok mest her dit problem ligger for han støtter dig ikke men nedgør dig overfor sin mor 

Jeg tror ikke, at de som sådan har bagtalt mig eller snakket om mig. Han sagde bare at hans mor også havde lagt mærke til at jeg bærer meget rundt på ham. Hvordan de var kommet ind på det ved jeg ikke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Omsorgsgiver skriver:

Jeg blev så sur fordi jeg tog det meget nært til mig og ser det som en kritik af mig som mor. Og så syntes jeg ikke at andre skal blande sig i eller bestemme hvornår jeg holder/bærer min søn.

Men det er vel også din mands søn?

Anmeld Citér

2. april 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
mor:) skriver:

Men det er vel også din mands søn?

Jo selvfølgelig er det det men syntes du det er ok at han skal bestemme hvor meget jeg bærer på vores barn?? 

Anmeld Citér

2. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Omsorgsgiver skriver:

Jo selvfølgelig er det det men syntes du det er ok at han skal bestemme hvor meget jeg bærer på vores barn?? 

Nej bestemt ikke - men synes det er okay han ytrer sin mening - selvom jeg synes den er helt forkert

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.