Jeg re rasende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.386 visninger
23 svar
36 synes godt om
1. april 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg havde min søn på 2 mdr siddende i sin skråstol for et øjeblik. Han begynder så at græde og jeg tager ham selvfølgelig op. Så kommenterer min kæreste på at jeg bærer ham for meget og at jeg da bare kan forsøge at give ham sutten eller vugge med skråstolen. Jeg havde forsøgt det andet inden men det hjalp ikke. Så er det jo klart at jeg tager ham op. Kæresten siger så også at hans mor syntes at jeg går og bærer rundt  på vores søn hele tiden og for meget. Så blev jeg fandme gal!! Vendte mig rundt, gik ind og skiftede ham. Lagde lige min søn fra mig et øjeblik og gik hen til kæresten og han fik et møgfald!!! Sagde at jeg var pisse gal og at de ikke kan være bekendt at diskutere sådan noget og at så lille et barn skal have tryghed og omsorg. Og at de ikke skal bestemme hvor meget eller hvornår jeg bærer på min søn. Jeg ryster så rasende er jeg!!!!! Ingen skal fandme bestemme hvor meget jeg holder og bærer på min søn!!! Et barn skal have så meget kropskontakt som muligt!!!

Kan I godt forstå mig??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

Fremad

Hørt!!!

Får stik piller fra svigerfamilie over han sover på os om dagen pga tryhed og ikke sover ibarnevogn..fordi han tumler så meget med maven og uro i kroppen at han skriger og sover dårligt...

Jeg har været så sur flere gange... Og må sku indrømme jeg blev harm da jeg opdagede jeg havde været samtale emne til en fødselsdag fordi jeg skulle være alene med begge unger i 5 dage... Jøsses... Mon datter klarede jeg sku selv... Løft så gal jeg var...

Forstår dig sku godt.... 

Anmeld Citér

1. april 2015

jenny4

Omsorgsgiver skriver:

Jeg havde min søn på 2 mdr siddende i sin skråstol for et øjeblik. Han begynder så at græde og jeg tager ham selvfølgelig op. Så kommenterer min kæreste på at jeg bærer ham for meget og at jeg da bare kan forsøge at give ham sutten eller vugge med skråstolen. Jeg havde forsøgt det andet inden men det hjalp ikke. Så er det jo klart at jeg tager ham op. Kæresten siger så også at hans mor syntes at jeg går og bærer rundt  på vores søn hele tiden og for meget. Så blev jeg fandme gal!! Vendte mig rundt, gik ind og skiftede ham. Lagde lige min søn fra mig et øjeblik og gik hen til kæresten og han fik et møgfald!!! Sagde at jeg var pisse gal og at de ikke kan være bekendt at diskutere sådan noget og at så lille et barn skal have tryghed og omsorg. Og at de ikke skal bestemme hvor meget eller hvornår jeg bærer på min søn. Jeg ryster så rasende er jeg!!!!! Ingen skal fandme bestemme hvor meget jeg holder og bærer på min søn!!! Et barn skal have så meget kropskontakt som muligt!!!

Kan I godt forstå mig??

Ja sikke da noget åndssvagt noget at gå op i når det drejer sig om en 2 mdr gammel baby. Kunne forstå det hvis han var meget ældre og selv kunne komme rundt..

Men handler det måske om noget andet? Det sker jo at mænd føler sig lidt tilsidesat når der kommer en lille ny ind i familien. Måske han savner at det er ham der får noget af opmærksomheden (og ja mænd kan være nogle små babyer på det punkt). 

Prøv at tage en stille og rolig snak med ham om, hvorfor han går sådan op i om du bærer rundt på jeres søn - men først når du er kølet lidt af

Anmeld Citér

1. april 2015

Fremad

sscm skriver:

Hørt!!!

Får stik piller fra svigerfamilie over han sover på os om dagen pga tryhed og ikke sover ibarnevogn..fordi han tumler så meget med maven og uro i kroppen at han skriger og sover dårligt...

Jeg har været så sur flere gange... Og må sku indrømme jeg blev harm da jeg opdagede jeg havde været samtale emne til en fødselsdag fordi jeg skulle være alene med begge unger i 5 dage... Jøsses... Mon datter klarede jeg sku selv... Løft så gal jeg var...

Forstår dig sku godt.... 

Sorry stavefejl hihi 

Anmeld Citér

1. april 2015

April-baby

Hvis det er for meget, så er jeg da os for dårlig hvis du forstår, gik med min nevø i fire timer i træk nytårs aften fordi han ik gad sine forældre, som du selv siger, så har børn brug for omsorg og tryghed... Sikke en kommentar at komme med...

Anmeld Citér

1. april 2015

merethe

Profilbillede for merethe
Omsorgsgiver skriver:

Kan I godt forstå mig??

Ja jeg forstår dig udemærket.

Hold da op, hvor jeg ville have været gal hvis min mand havde sagt det. 

Anmeld Citér

1. april 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

De kan rende og hoppe. Dit barn dit valg. Du kan selv vudere hvad der er bedst for dit barn og hvilken behov det har. Alle de andre skal bare lukke hvis de ikke har noget positivt at sige. Sorry 

Anmeld Citér

1. april 2015

Sandratoft

Omsorgsgiver skriver:

Kan I godt forstå mig??

Ja jeg kan sagtens forstå dig, og godt du fik sagt fra!!

Du opretter mange debatter omkring din mand og hans familie, og den måde de er overfor dig på. Må jeg spørge om hvad deres gode sider er? Synes virkelig du fortjener bedre! 

Anmeld Citér

1. april 2015

Loa

Tror bestemt at børn kan blive båret for meget og blive vænnet til kun at ville hænge på armen MEN synes da bestemt ikke man kan bruge den i et tilfælde med et barn på 2 måneder?! 

Sådan et lille barn kan jo nærmest ikke andet så selvfølgelig må/skal det da bæres! 

Anmeld Citér

1. april 2015

migxher

Han må jo slet ikke sidde i skråstolen særlig længe af gangen. Og hallo, 2 måneder? Selvfølgelig skal han have den tryghed og omsorg han tydelig har brug for. måske der stikker noget andet under som en anden skriver? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.