Jeg re rasende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
sscm skriver:

Hørt!!!

Får stik piller fra svigerfamilie over han sover på os om dagen pga tryhed og ikke sover ibarnevogn..fordi han tumler så meget med maven og uro i kroppen at han skriger og sover dårligt...

Jeg har været så sur flere gange... Og må sku indrømme jeg blev harm da jeg opdagede jeg havde været samtale emne til en fødselsdag fordi jeg skulle være alene med begge unger i 5 dage... Jøsses... Mon datter klarede jeg sku selv... Løft så gal jeg var...

Forstår dig sku godt.... 

Tak for din forståelse  Og det lyder sku også ret træls for dig!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Loa skriver:

Tror bestemt at børn kan blive båret for meget og blive vænnet til kun at ville hænge på armen MEN synes da bestemt ikke man kan bruge den i et tilfælde med et barn på 2 måneder?! 

Sådan et lille barn kan jo nærmest ikke andet så selvfølgelig må/skal det da bæres! 

Jeg ville også kunne forstå hvis det var et stort barn som f.eks vores datter på 3 1/2 år men da ikke en baby på kun 2 mdr!!! Det er jo kun godt med kropskontakt i den alder. Men desværre mener kæresten at jeg i og med tager ham op hele tiden vil baby være bevidst om at når han græder så bliver han båret. Altså at baby manipulerer med hans gråd men det gør et barn på 2 mdr altså ikke!! Der græder de altså af behov og ikke for at manipulere. 

Anmeld Citér

1. april 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
migxher skriver:

Han må jo slet ikke sidde i skråstolen særlig længe af gangen. Og hallo, 2 måneder? Selvfølgelig skal han have den tryghed og omsorg han tydelig har brug for. måske der stikker noget andet under som en anden skriver? 

Han kommer kun i skråstolen når der virkelig er behov for det såsom når jeg skal gøre min datter klar om morgenen inden hun skal i børnehave og når vi spiser aftensmad. Jeg bruger den så lidt som muligt. 

Anmeld Citér

1. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Forstår dig godt. Synes også diskussionen er malplaceret når barnet kun er 2 måneder - men kam nu ikke se grund til at blive rasende. Det er vel ikke værre end at du fortæller dem at så små babyer ganske enkelt har brug for at være hos mor så meget som muligt og der er masser litteratur der kan bakke dig op i det

Anmeld Citér

1. april 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Åh suk. Den kommentar har jeg fået mange gange! Jeg blev til sidst i tvivl om jeg var helt galt på den. Men fik at vide, at hvis barnet har brug for tryghed, så er det jo det det skal have

jeg får stadigvæk stikpiller for det men lader der bare glide ud af det ene øre. 

Man ved jo hvad der er bedst for barnet

Anmeld Citér

2. april 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Omsorgsgiver skriver:

Jeg ville også kunne forstå hvis det var et stort barn som f.eks vores datter på 3 1/2 år men da ikke en baby på kun 2 mdr!!! Det er jo kun godt med kropskontakt i den alder. Men desværre mener kæresten at jeg i og med tager ham op hele tiden vil baby være bevidst om at når han græder så bliver han båret. Altså at baby manipulerer med hans gråd men det gør et barn på 2 mdr altså ikke!! Der græder de altså af behov og ikke for at manipulere. 

Hmm. I har jo et større barn sammen, så han burde da vide noget om børn! Fx at de ikke er manipulerende eller lign før de er en del ældre.... er han ikke ret meget med i forholdt til børnene siden han tydeligvis er ret uvidende? :-S

Anmeld Citér

2. april 2015

SofiaMik

Hm... lyder lidt som et svigerfamilieissue, jeg har selv været der! De har en masse crap, som handler om, at DE ikke har lov sat sidde med baby 24 timer i døgnet den første tid.

Jeg har f.eks. en svigermor, der hver gang har syntes, at det var forfærdeligt og meget bekymrende, at baby ikke ville hende lige så meget som forældrene

en svigerfar som synes, at vi forkælede baby, når vi tog babay op, når h*n græd kun 10 dage gammel.

Det kan være rigtig svært at navigere i, når man selv bare er fyldt op med hormoner - især hvis manden "glemmer" fra barn til barn og det gjorde han her!

Mind ham om, at i er et team og han skal være der for dig

Anmeld Citér

2. april 2015

Janni.

Uha jeg havde reageret på samme måde. 

Anmeld Citér

2. april 2015

Newsence

En ting er hans ide og den er forkert men jeg var gået helt amok over at han har snakket med sin mor om det før han har snakket med dig... Fedt at vide at de to bagtaler dig og dine mor evner.. Sorry men i min verden er det nok mest her dit problem ligger for han støtter dig ikke men nedgør dig overfor sin mor 

Anmeld Citér

2. april 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
mor:) skriver:

Forstår dig godt. Synes også diskussionen er malplaceret når barnet kun er 2 måneder - men kam nu ikke se grund til at blive rasende. Det er vel ikke værre end at du fortæller dem at så små babyer ganske enkelt har brug for at være hos mor så meget som muligt og der er masser litteratur der kan bakke dig op i det

Jeg blev så sur fordi jeg tog det meget nært til mig og ser det som en kritik af mig som mor. Og så syntes jeg ikke at andre skal blande sig i eller bestemme hvornår jeg holder/bærer min søn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.