Clisolka skriver:
Naarh, det hænger også sammen med et ørebarn herhjemme. Han er en rigtig hængegøj 
Har du bogen "Vidunderlige Uger"? Ellers kan jeg varmt anbefale dig at købe den 
Den store var ikke lige så påvirkelig af tigerspringene som lillebror, så jeg kunne følge hans udvikling med bogen.
Han havde bl.a. et spring kort før jul. Et par dage efter det sluttede gik han selv 
Jeg har den app der hedder vidunderlige uger, og den har min sp også anbefalet mig. 
Men nu for at svare på nogle af dem der ikke tror på tigerspring, så er det noget min læge og sp har fortalt mig om + at det er ikke bare noget nogen har fundet på, det er noget der er blevet forsket i.
At min søn ændre sig fuldstændig fra den ene dag til den anden, og er sådan i, ikke bare et par dage men i flere uger er IKKE bare tilfældigt. Jeg kender min søn nok til at kunne se at han ikke bare har en øv dag, for tro mig det har han også ligesom vi selv kan have det. Med tigerspring reagerer han på samme måde hver gang.
Så jeg kan ikke se hvordan man ellers skulle kunne forklare det, men er åben overfor bud hvis I har det ???
Anmeld
Citér