Øv øv...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2015

Mum33

Dorthe1986 skriver:

Jeg vil absolut ikke fornærme nogen. Men jeg smider bare lige nogle af mine tanker omkring det her tigerspring. Jeg går ud fra at i har en oversigt over hvornår tigerspringene ligger eller hvordan? Men jeg mener det må da være træls og gå og tænke, nå nu er han snart x antal uger, så kommer der er et spring. Jeg mener jeg gik slet slet ikke op i det og jeg slap da for tanker om at åh nej om nogle uger kommer det igen. Eller hvor længe varer det osv.

Jeg tænker bare det må da være anstrengende og jeg får det bare sådan lidt "read the baby, not the books" - agtigt. Tænker det må da også være mere afslappende.

Så enig ... Min sp smilede også lidt da jeg nævnte det, og mente den var den moderne mors betegnelse for en urolig baby. Og når springene kan variere med flere ugers mellemrum både frem og tilbage, ja så er de jo "i spring" konstant. 

Min søn har været et langt spring, men det hed bare øreproblemer - ikke tigerspring��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

Dorthe1986

Abemor skriver:

Så enig ... Min sp smilede også lidt da jeg nævnte det, og mente den var den moderne mors betegnelse for en urolig baby. Og når springene kan variere med flere ugers mellemrum både frem og tilbage, ja så er de jo "i spring" konstant. 

Min søn har været et langt spring, men det hed bare øreproblemer - ikke tigerspring��

Ja det er faktisk lige præcis det jeg mener

Anmeld Citér

1. april 2015

Tutter92

Clisolka skriver:

Naarh, det hænger også sammen med et ørebarn herhjemme. Han er en rigtig hængegøj 

Har du bogen "Vidunderlige Uger"? Ellers kan jeg varmt anbefale dig at købe den 

Den store var ikke lige så påvirkelig af tigerspringene som lillebror, så jeg kunne følge hans udvikling med bogen. 

Han havde bl.a. et spring kort før jul. Et par dage efter det sluttede gik han selv 

Jeg har den app der hedder vidunderlige uger, og den har min sp også anbefalet mig. 

Men nu for at svare på nogle af dem der ikke tror på tigerspring, så er det noget min læge og sp har fortalt mig om + at det er ikke bare noget nogen har fundet på, det er noget der er blevet forsket i.

At min søn ændre sig fuldstændig fra den ene dag til den anden, og er sådan i, ikke bare et par dage men i flere uger er IKKE bare tilfældigt. Jeg kender min søn nok til at kunne se at han ikke bare har en øv dag, for tro mig det har han også ligesom vi selv kan have det. Med tigerspring reagerer han på samme måde hver gang.  Så jeg kan ikke se hvordan man ellers skulle kunne forklare det, men er åben overfor bud hvis I har det ???

Anmeld Citér

1. april 2015

Skouboe

Tutter92 skriver:

5 år ???  

Ja, 5 år

Anmeld Citér

1. april 2015

Tutter92

Skouboe skriver:

Ja, 5 år

Puha, så lyder det ikke som et tigerspring mere ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.