Dorthe1986 skriver:
Jeg vil absolut ikke fornærme nogen. Men jeg smider bare lige nogle af mine tanker omkring det her tigerspring. Jeg går ud fra at i har en oversigt over hvornår tigerspringene ligger eller hvordan? Men jeg mener det må da være træls og gå og tænke, nå nu er han snart x antal uger, så kommer der er et spring. Jeg mener jeg gik slet slet ikke op i det og jeg slap da for tanker om at åh nej om nogle uger kommer det igen. Eller hvor længe varer det osv.
Jeg tænker bare det må da være anstrengende og jeg får det bare sådan lidt "read the baby, not the books" - agtigt. Tænker det må da også være mere afslappende.
Kan sagtens følge dig, og er også sikker på at der er mange der går og frygter når de når den og den uge.
Sådan fungere det slet ikke herhjemme, for jeg håber og tror på at det er ikke alle tigerspring man mærker lige meget til, og nogle mærker man måske slet ikke. Jeg går slet ikke og holder styr på hvor mange uger han er ( tænker mere på antal måneder, hvis jeg altså skal bruge det til noget ) Men når han så begynder på de ting der, så regner jeg mig lige frem til hvor mange uger han er, og så passer den hver gang desværre..
Er godt klar over at der er nogle der tror på tigerspring lige så lidt som de tror på julemanden, og det er også fair nok. Nogle er heldige og mærker slet ikke til dem. Så lige i de tilfælde kan jeg godt forstå hvorfor de ikke rigtig tror på det.
Men i mit tilfælde VED jeg at de tigerspring findes, og jeg ved at min søn bliver meget påvirket af dem, og jeg er glad for at jeg ved det er et tigerspring og ikke min søn der har ændret ''personlighed'', når nu jeg er vant til en ALTID glad, smilende og grinende dreng. 
Anmeld
Citér