Øv øv...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
24 svar
11 synes godt om
31. marts 2015

Tutter92

Så har vi en lille dreng med 19 ugers tigerspring herhjemme

Øv altså hvor er det hårdt, når man er vant til en dejlig glad og nem dreng.. Han vil næsten ikke spise, bliver meget nemt ked af det, og er bare slet ikke tilfreds med noget man gør for ham. Hvis jeg prøver at lægge ham fra mig, skriger han helt vildt

Er ret sikker på at det er et tigerspring, da han har reageret på præcis samme måde hver gang. De andre gange har det kun været værst de første 3-4 dage ( med hensyn til at spise ) og så er han kun små pyldret, men ikke noget der er hårdt. Håber bare denne her gang bliver som de andre gange, så det er til at overskue.

Hvordan var jeres under 19 ugers springet ??? Og hvor længe gik der før de var ovre det ???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

Tutter92

Slet ingen ??

Anmeld Citér

1. april 2015

Masig

Kan huske med den  store at lige netop 19 ugers springet var det værste og varede vist omkring 2 uger...

det gode er jo at de næste spring forhåbentlig bliver lettere 

Anmeld Citér

1. april 2015

Tutter92

Masig skriver:

Kan huske med den  store at lige netop 19 ugers springet var det værste og varede vist omkring 2 uger...

det gode er jo at de næste spring forhåbentlig bliver lettere 

Puha, har os hørt lidt om at det skulle være det værste. Men håber da at det ''kun'' varer 2 uger, har nemlig hørt nogle snakke om 5-6 uger, og det er jo nærmest ikke til at holde ud a tænke på

Anmeld Citér

1. april 2015

mortilfreja

Tutter92 skriver:

Så har vi en lille dreng med 19 ugers tigerspring herhjemme

Øv altså hvor er det hårdt, når man er vant til en dejlig glad og nem dreng.. Han vil næsten ikke spise, bliver meget nemt ked af det, og er bare slet ikke tilfreds med noget man gør for ham. Hvis jeg prøver at lægge ham fra mig, skriger han helt vildt

Er ret sikker på at det er et tigerspring, da han har reageret på præcis samme måde hver gang. De andre gange har det kun været værst de første 3-4 dage ( med hensyn til at spise ) og så er han kun små pyldret, men ikke noget der er hårdt. Håber bare denne her gang bliver som de andre gange, så det er til at overskue.

Hvordan var jeres under 19 ugers springet ??? Og hvor længe gik der før de var ovre det ???

Tigerspring??? 

Anmeld Citér

1. april 2015

Tutter92

mortilfreja skriver:

Tigerspring??? 

Udviklingsspring

Anmeld Citér

1. april 2015

Skouboe

Min bliver 5 til juli og hun er stadig ikke ovre det....

Anmeld Citér

1. april 2015

Tutter92

Skouboe skriver:

Min bliver 5 til juli og hun er stadig ikke ovre det....

5 år ???  

Anmeld Citér

1. april 2015

mortilfreja

Tutter92 skriver:

Udviklingsspring

Okay.. Mindes ik det var så slemt

Anmeld Citér

1. april 2015

Dorthe1986

Jeg har aldrig nogensinde gået op i tigerspring. Og det sjove er jeg har aldrig lagt mærke til at der var noget med ham. Jo nogle gange var han sværere at putte end andre gange, men jeg tænkte ikke videre over det end, at nå ja nogle gange har vi voksne jo også svært ved at falde i søvn, har mindre appetit osv. Jeg lagde aldrig mærke til om det passede med at han var 8 uger, 12 uger eller 19 uger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.