At blive forældre i lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2015

migxher

Vi bor i en 2 værelses på 75 kvm, vores søn er 2 uger og indtil videre går det fint. Det har krævet lidt finesse at få udnyttet pladsen så godt som muligt, men det går nu fint. Så jeg vil sige at det sagtens kan lade sig gøre. Dog er vi skrevet op til noget større, men der er nok ½-1 års ventetid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu bor jeg godt nok i en 3-værelses men kunne sagtens have nøjes med en 2-værelses. Min datter sover alligevel på mit værelse endnu (hun er næsten 9 mdr) og vi opholder os mest i stuen når vi er hjemme. - Så det er også her alle hendes legesager står. Hendes værelse er egentlig mest af alt opbevaring. Lige pt er det fyldt med flyttekasser da vi flytter om ca 3 uger

Anmeld Citér

29. marts 2015

Anonym trådstarter

Mange tak for svar alle sammen - nu har jeg snakket det igennem med min kæreste, og vi starter PB i efteråret!

Og lige for at komme med lidt feedback udover det, så har vi en god rummelig lejlighed selvom den er så lille, så jeg (tror) ikke at det vil blive et problem.. vi har også en fin lille altan, så manden er overbevist - endelig!

Anmeld Citér

29. marts 2015

Clisolka

Ork det kan sagtens lade sig gøre det første stykke tid (og tiden efter)

Vi bor 4 mennesker i en 2 vær lejlighed - den er godt nok på 83 kvm, men vi overlever!  Ungerne har overtaget soveværelset og vi har så sengen stående i stuen  Jeg kunne godt ønske mig noget større, meeeeen de penge der... Det kræver penge at flytte i noget større, så vi skal have sparet op først 

Det første stykke tid sov hun hos os, og blev så rykket i soveværelset da lillebror kom til 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Mette Jørgensen - Mammashop

Anonym skriver:

Hej I dejlige piger. 

Min kæreste og jeg har snakket om at vi gerne vil til at igang med PB, men vi bor i en 67 km2, 2 værelses lejlighed. Er det alt for småt at begynde på? For mine tanker er at baby sagtens vil kunne være inde hos os det første lange stykke tid. Min kæreste er lidt mere i tvivl, og synes at vi måske burde have en 3 værelses først. Hvad mener I? Er en 2 værelses virkelig alt for lille?

Hvis I har det dejligt med hinanden og overskud til at være forældre så er pladsen underordnet :-)

Anmeld Citér

29. marts 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi boede i en 2 værelses lejlighed da vi fik vores søn, den var på 64m2 og var helt fin til os! Vi havde plads til tremmeseng og puslebord i soveværelset, ud over vores egen dobbelt seng og tøj skab. 

Han havde sit legetøj i stuen,i en hyggelig flettet kurv. 

Vi boede der de første 2 år af hans liv og manglede intet, plus han sov i vores seng fra dag 1 (inden vi fik ham, troede vi at han bare sov i sin tremmeseng, men det kunne jeg ikke få mit moder hjerte til) 

Det der var øv ved lejligheden var at barnevognen altid skulle slæbes op og ned af kælderen og der var mange ting vi skulle have med op og ned af trapperne.

Vi flyttede kun, fordi vi fik tilbudt et rækkehus i samme bolig forening til 1000 kr mere i husleje, vi gav kun 3200 kr for at bo i lejligheden.

Nu bor vi i en 4 værelses bolig med masser af plads :-) og det var nok et godt tidspunkt for os at flytte, da løbe cyklen begyndte at blive et hit og en have var lige hvad han havde brug for at boltre sig i :-)

Anmeld Citér

29. marts 2015

JH12

Vi boede i en 64 kvm lejlighed indtil vores datter var 1,5 år og det fungeret rigtig fint og hun manglet bestemt ingenting ☺️

Anmeld Citér

29. marts 2015

Gabriel

Vi bor i en lejlighed på 64 m2, 2 værelser På 4.sal. Vores søn er 3,5 mdr og udover de mange trapper, er der ingen problemer. 

Har indrettet det ene hjørne i soveværelset til babyhjørne og så har han et område i stuen med aktivitetstæppe og legetøj.

Så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld Citér

29. marts 2015

JulieE

Hvor der er en vilje er der en vej

Vi bor i en 2,5 er på 60 kvm, far, mor Line på 8 og Jacob på 11. Det er trangt, men det virker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.