Skattepenge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2015

4kløver

0kr her. Skat mener jeg skylder for noget gamle bolig gæld. Men jeg forstår ikke hvorfor boligsikring ikke har skrevet vis jeg skylder. og det er over 4 år siden vi fik boligsikring. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2015

Cat93

Vi skal bruge pengene på at holde barnedåb :-)

Anmeld Citér

29. marts 2015

Lucky05

4kløver skriver:

0kr her. Skat mener jeg skylder for noget gamle bolig gæld. Men jeg forstår ikke hvorfor boligsikring ikke har skrevet vis jeg skylder. og det er over 4 år siden vi fik boligsikring. 

Øv. Nej det giver egentlig ikke mening 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Både kærestens og mine går til vores gæld Så er der det mindre at tænke på. 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Her skal jeg have lidt over 3000kr tilbage, og skal ud at have et par nye nike free og ellers bare spare resten op sikkert 

Anmeld Citér

29. marts 2015

MysteriousAngel

4kløver skriver:

Det har jeg også prøvet. Så viste det sig at jeg skyldte 9 kr. 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Frk.S

Min mand og jeg skal have lige knap 30.000 tilbage tilsammen. 
Min mand undlader bevidst at skrive befordring på sin forskudsopgørelse, så vi er sikre på at skulle have en god slat tilbage.
Så det er vores ekstra lille opsparing.

I år kommer en stor del af dem til at gå til vores sommerferie og resten ryger ind på vores opsparing. 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Lucky05

Frk.S skriver:

Min mand og jeg skal have lige knap 30.000 tilbage tilsammen. 
Min mand undlader bevidst at skrive befordring på sin forskudsopgørelse, så vi er sikre på at skulle have en god slat tilbage.
Så det er vores ekstra lille opsparing.

I år kommer en stor del af dem til at gå til vores sommerferie og resten ryger ind på vores opsparing. 

Fedt mand! 

Lækkert med lidt (mange) ekstra penge.. Kan man altid bruge..  

Anmeld Citér

29. marts 2015

Benjamins'mor

Har slet ikke kigget. 

Prøvede at komme ind men der var en times kø, så lagde telefonen fra mig og kom for sent tilbage. 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Lucky05

Benjamins'mor skriver:

Har slet ikke kigget. 

Prøvede at komme ind men der var en times kø, så lagde telefonen fra mig og kom for sent tilbage. 

Du kan tjekke nu alle er færdige med at lure. Jeg har lige været på uden problemer.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.