Skattepenge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2015

Lucky05

debbie19 skriver:

skal havde hele 23 kr tilbage  ved da slet ikke hvad jeg skal bruge alle de penge til nåårh kan måske få en god is for pengene haha .. ej jeg er bare glad for vi ikke skal af med igen i år.. min kæreste får 32 kr tilbage hehe så ikke kæmpe beløb men vi har ikke penge til at skal med så er overdrevet lykkelig 

I må ha regnet helt rigtigt på forskudsopgørelsen. Men ja, bare man ikke skal af med penge. Det er næsten det værste.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2015

debbie19

Lucky05 skriver:

I må ha regnet helt rigtigt på forskudsopgørelsen. Men ja, bare man ikke skal af med penge. Det er næsten det værste.  

vi har ikke gjord noget vi begge er på lav kh og har desværre været det i 5 år pga en del helbredsmæssige så det er skat der har regnet rigtig i år.. sidste år skulle vi af med 1400 kr til sammen. den måned levede vi af havregryn så er virkelig glad for vi ikke skal det i år  

Anmeld Citér

29. marts 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Her skal de bruges på tilskud til nyt badeværelse (blot elementer)

Anmeld Citér

29. marts 2015

Steffecph

Jeg skal have mig noget nyt tøj! Jeg fødte for 19 dage siden og jeg TRÆNGER! Jeg har allerede taget hul på dem ved at købe et par nike free til alle mine barnevogns ture :-) 

Jeg skal have ca 3000 tilbage :-) 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Lucky05

Steffecph skriver:

Jeg skal have mig noget nyt tøj! Jeg fødte for 19 dage siden og jeg TRÆNGER! Jeg har allerede taget hul på dem ved at købe et par nike free til alle mine barnevogns ture :-) 

Jeg skal have ca 3000 tilbage :-) 

Fedt  altid godt med lidt forkælelse. 

Tillykke med baby 

Anmeld Citér

29. marts 2015

naj88

Jeg får 10.000 tilbage. De bliver nok brugt på barnedåb når den tid kommer.  Det er nu meget rart ikke at skulle bekymre sig om vi nu har råd til at holde den. 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Bshizzle

Her blir de brugt på en ny dørmåtte til det nye hus vi flytter ind i om et par uger 

Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke har tjekket hvad jeg får tilbage i år (min kæreste ved dog jeg får noget tilbage.. Men endnu ikke snakket om det). 

Men en ny dørmåtte burde der da være råd til. Haha 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Krussedulle

Lucky05 skriver:

hvad skal i bruge jeres skattepenge til?  

hvis i skal have tilbage. 

Jeg får 3100 tilbage, og de skal brugs på nye sko til hele familien.  

Og så skal manden og jeg en weekend til Malmø og fejre vores bryllupsdag 

Og så tror jeg at vi skal have en ny vaskemaskine  er træt af at vaske i vores fællesvaskeri

Anmeld Citér

29. marts 2015

Lucky05

Bshizzle skriver:

Her blir de brugt på en ny dørmåtte til det nye hus vi flytter ind i om et par uger 

Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke har tjekket hvad jeg får tilbage i år (min kæreste ved dog jeg får noget tilbage.. Men endnu ikke snakket om det). 

Men en ny dørmåtte burde der da være råd til. Haha 

Ej at du kan lade være med at kigge 

jeg er alt for nysgerrig.. 

Men mon ikke der er til en dørmåtte, medmindre den er guldbelagt.. 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Lucky05

Krussedulle skriver:

Jeg får 3100 tilbage, og de skal brugs på nye sko til hele familien.  

Og så skal manden og jeg en weekend til Malmø og fejre vores bryllupsdag 

Og så tror jeg at vi skal have en ny vaskemaskine  er træt af at vaske i vores fællesvaskeri

Lækkert 

Og gode ting.. 

God tur til Malmø 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.