Skattepenge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2015

MysteriousAngel

3 lån samt alm recovery gæld. Glæder mig SÅ meget! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2015

migxher

Jeg trænger til nye sko og lidt nyt tøj her efter graviditeten, men ellers ryger resten til opsparing, vi er nemlig ved at spare op til flytning. (: Jeg får ca 6000 tilbage. Kæresten får vist også lidt tilbage. 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Sprit25

I kan bare sende den her vej hvis I ikke ved hvad I lige skal bruge dem til vi skal nemlig af med

Anmeld Citér

28. marts 2015

Alexander&Lærke

Jeg troede jeg skulle bruge dem på noget lækkert tøj til mig selv og ungerne, og vores ferietur til Sverige her i maj. Men den anden dag sprang der en forfejder på bilen. Så nu går de nok dertil, de 2600kr som jeg skulle have tilbage, min mand skal nemlig af med penge... Øv øv surt... 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Fremad

Aisha skriver:

De skal gå til noget nogle nye sko og  Ecco sandaler til min søn da min mand kom til at smide en pose ud til stor skrald med alle hans sko ! Da vi flyttede i hus ����������

Den med posen kender jeg godt..

Her var det alt mit nye sommertøj og ALLE stiletter..... Kæresten var ik stolt... Men mente at det måtte jo koste nyt efter eget valg ;-) 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Lucky05

Alexander&Lærke skriver:

Jeg troede jeg skulle bruge dem på noget lækkert tøj til mig selv og ungerne, og vores ferietur til Sverige her i maj. Men den anden dag sprang der en forfejder på bilen. Så nu går de nok dertil, de 2600kr som jeg skulle have tilbage, min mand skal nemlig af med penge... Øv øv surt... 

Æv hvor træls 

Håber i får en god tur til Sverige alligevel.

Anmeld Citér

29. marts 2015

Tvillingemor80

TINDERBOX FESTIVAL 

........... selvom jeg burde være mere fornuftig 

Anmeld Citér

29. marts 2015

lillespir26

Alexander&Lærke skriver:

Åh Gud havde i forrig 2 fjedre der gik på min så kender det det var lige 6000kr op af lommen 

Anmeld Citér

29. marts 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Lucky05 skriver:

hvad skal i bruge jeres skattepenge til?  

hvis i skal have tilbage. 

vores skal bruges på en mekaniker regning.

Anmeld Citér

29. marts 2015

debbie19

skal havde hele 23 kr tilbage  ved da slet ikke hvad jeg skal bruge alle de penge til nåårh kan måske få en god is for pengene haha .. ej jeg er bare glad for vi ikke skal af med igen i år.. min kæreste får 32 kr tilbage hehe så ikke kæmpe beløb men vi har ikke penge til at skal med så er overdrevet lykkelig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.