2,5 mdr og skemad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2015

Sitrani

Anonym skriver:

Jamen efter 1,5-2 timer begynder h*n at blive urolig og skriger. Giver så sutten og h*n sutter så fuldstændig sindsygt på den. tænker mange gange at h*n sutter snart sutten i stykker ��

og når der så er gået maks 2 min. Skriger h*n igen og nægter sutten. Går så lidt rundt og forsøger og trøste. I skrig og skrål. Forsøger med sutten igen. H*n nægter den. Prøver så med lidt vand som h*n sutter godt og grundigt i sig indtil der er røget ca 10-20 ml og så spytter h*n sutteflasken ud. Og skriger så fortsat. Og sådan fortsætter det indtil h*n får en flaske med mme i. Hvor h*n så spiser 190-200 ml. 

Og det er sådan at når h*n skal bøvse så Bliver h*n sur indtil flasken kommer i munden igen. Men h*n skal jo bøvse.

og når flasken e spist er der ro igen. Indtil igen efter 1,5-2 timers tid. 

Det hjælper ikke og trille med barnevognen for hvis h*n endelig falder i søvn efter en hjerteskærende skrig så vågner h*n så snart barnevognen står stille. 

Der er kun ro når h*n får en flaske.

Hmm.... Okay... har du udelukket andre ting der kunne generer, andet end sult? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2015

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Hmm.... Okay... har du udelukket andre ting der kunne generer, andet end sult? 

Jeg aner ikke hvad det skulle være. H*n har været ved kranio sakral for at blive tjekket og intet er galt. H*n er ikke låst nogen steder. Og lægen siger også super fin og sp siger også super fin.

og det virker heller ikke som om h*n har ondt nogen steder. Og netop fordi h*n ro er helt rolig og glad imellem måltiderne.

sp sagde også at jeg nok var en af dem der havde sultne børn. Og så var det ligesom det.

Anmeld Citér

2. april 2015

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg aner ikke hvad det skulle være. H*n har været ved kranio sakral for at blive tjekket og intet er galt. H*n er ikke låst nogen steder. Og lægen siger også super fin og sp siger også super fin.

og det virker heller ikke som om h*n har ondt nogen steder. Og netop fordi h*n ro er helt rolig og glad imellem måltiderne.

sp sagde også at jeg nok var en af dem der havde sultne børn. Og så var det ligesom det.

Okay ... ja så ved jeg ikke..... men held og lykke med den lille uanset hvad 

Anmeld Citér

2. april 2015

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Okay ... ja så ved jeg ikke..... men held og lykke med den lille uanset hvad 

Nej det er lige præcis der jeg står

men jo tak 

Anmeld Citér

2. april 2015

L&V

Mine børn har os været nogle sultne bæster som tog på så det halve ku være nok i starten. Og de er blevet ammet hver 2. Time døgnet rundt fra de var små. Især nr 2 han spiste med det interval til han blev 8mdr. Han tog også 500g på om ugen men sådan var det og grød/mos gjorde ingen synderlig forskel. Nu er han 20 mdr og han spiser stadig ekstremt meget og tit. Fast føde self men tror bare nogle er mere siltne end andre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.