Bristninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2015

Stumpen

Jeg bristede ved barn 1- hvor meget ved jeg ikke, men dannede desværre arvæv, der gjorde at de ved fødsel to måtte klippe og det kunne mærkes, men ikke noget du skal bekymre dig om.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

ekebiv

SkrukKvinde skriver:

Hej skønne kvinder. 

Hvor meget bristede i under fødslen, og blev nogen af jer klippet ? 

jeg selv er enormt rad for at skulle briste eller klippes, nogen der kan berolige 

Da jeg fødte nr 2 endte jeg med en 4. grads bristning. Heldigvis har jeg ingen mén og har efterfølgende haft en drømmefødsel unden bristning og hvor hvor Jm støttede.

Anmeld Citér

27. marts 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
MRN skriver:

For at berolige dig lidt kan jeg fortælle at jeg var ude for det samme som dig ved min første fødsel og fødslen af mit andet barn var som en drøm 

ved min nr 1 fødsel for 5 år siden endte jeg efterfølgende på operationsbordet i 3 timer. Slem 3 grads bristning!! 

Blev anbefalet kejsersnit da jeg blev gravid 2 1/2 pr efter. MEN jeg fødte normalt, fordi jeg insisterede, og der var ingen problemer. Småskrammer og intet andet. 

tak for din beretning Ja jeg håber virkelig at anden gang bliver en god omgang, og som sagt har jeg også valgt at føde vaginalt igen. Tror på det er det bedste for kroppen, og så tænker jeg jo også på min datter som vil være 21 mdr når lillebror kommer. Et kejsersnit gør jo også man skal tage det med ro bagefter, men man kan jo ikke gøre andet end at håbe det bedste, men fedt du turde føde igen efter 3 timers operation, mit tog vist kun 40-45 min

Anmeld Citér

28. marts 2015

M (:

SkrukKvinde skriver:

Hej skønne kvinder. 

jeg selv er enormt rad for at skulle briste eller klippes, nogen der kan berolige 

Jeg havde en enormt hurtig fødsel på kun 5,5 time fra første milde uro i kroppen. Jeg fik en lille hudafskrabning, men ellers ingen skader "down there" - og om ca 1,5 måned gør jeg det hele igen, og er faktisk mindre nervøs for fødslen end jeg var første gang (: 

Anmeld Citér

28. marts 2015

chas12

SkrukKvinde skriver:

Hej skønne kvinder. 

Første gang fik jeg et par sting men anden gang bristede jeg overhovedet ikke til trods for jeg fødte en stjernekigger!

Anmeld Citér

28. marts 2015

SkrukKvinde

anna111 skriver:

Jeg er kun 9 uger så der er laaang tid til endnu 

Vi er ca lige langt så. Jeg er vidst 7 +  

Det er mit første barn, har tidligere mistet, så er stadig meget nervøs for at det kan ske. Og glæder mig ikke for meget endnu. Men alligevel er jeg begyndt at tænke på fødslen og blevet bange for det (I know lidt tidligt, bliver nok nogle lange måneder)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.