Mærkelig kæreste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Jeg tænker han måske kan have en efterfødsels reaktion?

Reagerede han på samme måde, med ikke at ville have noget med baby at gøre, da storesøster blev født?

Nej, det syntes jeg ikke og han at siger at han aldrig vil få det samme forhold med ham som med vores datter. At vores datter er noget helt specielt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

nu ved jeg der er stor forskel på et barn på 3½ og et på 6 år, men når vi skulle skifte lillesøster, lave flaske til hende osv. så var storebror med hvis han vil...

Hun er med i alt det hun har lyst til.

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg glemte at tilføje at han kan blive rigtig gal hvis han græder meget hvis han f. Eks er sulten eller træt. Han råbe hold kæft eller råber til mig at jeg skal få ham til a holde kæft og selvom jeg siger at jeg gør alt hvad jeg kan så siger han at det gør jeg ikke.

Anmeld Citér

27. marts 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Nu spørger jeg bare, men var lillebror planlagt???

For det er da en super mærkelig og meget sørgelig indstilling at have til sit eget barn. Det lyder nærmest som om han ville ønske, at han ikke var der.

Jeg håber virkelig, at det bare er en eller anden mærkelig fase, han er i! 

Anmeld Citér

27. marts 2015

lineog4

Anonym skriver:

Nej, det syntes jeg ikke og han at siger at han aldrig vil få det samme forhold med ham som med vores datter. At vores datter er noget helt specielt.

Det tyder da netop på en efterfødselsreaktion....

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Morogbarn skriver:

Nu spørger jeg bare, men var lillebror planlagt???

For det er da en super mærkelig og meget sørgelig indstilling at have til sit eget barn. Det lyder nærmest som om han ville ønske, at han ikke var der.

Jeg håber virkelig, at det bare er en eller anden mærkelig fase, han er i! 

Ja, lillebror var planlagt. Håber virkelig også at han ændrer sig. Jeg bliver ked af det når jeg tænker på det.

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Det tyder da netop på en efterfødselsreaktion....

Hvordan skal jeg håndtere det?

Anmeld Citér

27. marts 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvordan skal jeg håndtere det?

Da vi mistænkte min bror for fødselsdepression tog vi fat i sundhedsplejersken der lavede en test (spørgeskema) og da han scorede højt fik hun sørget for at han fik psykologsamtaler...

Anmeld Citér

27. marts 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Jeg lidt i chok her, især at han kan finde på at råbe sådan af dig og jeres søn

Var graviditeten planlagt eller har i haft problemer indbyrdes siden han ikke vil sin egen søn?

Har i snakket sammen om det eller går han på bagben vis du spørg ind til hvorfor han har det sådan med sønnen?

Alle børn er noget helt specielt på deres egen måde jo. Jeg håber det "bare" er en efterfødsels reaktion og han indser han opførelse er forkert. Du får lige et KÆMPE  det ikke sjovt at stå i den situation, du gør ALT hvad du kan for at være der for begge dine børn og det er helt fantastisk når du endelig står helt alene med den lille og alligevel klare du at passe ham, være sammen med din datter og have en råbende mand i nakken, du en sej mor der lyder til at vil gøre ALT for dine børn 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Det har jeg også sagt til ham men det vil han ikke.

Det vil han ikke?????

det er der bare ikke noget der hedder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.