Fik for 7 uger siden en dejlig dreng. Vi har i forvejen en datter på 3 1/2 år. Hun tager rollen som storesøster rigtig godt og kysser og krammer ham hver dag og vil ofte mærke og se ham.
Jeg sørger for at lege og være sammen med min datter når han sover og hun får en ugentlig fridag. Når lillebror ikke sover skal han jo skiftes, ammes og leges med. Min datter er glad for ipaden og at se tv så det får hun lov til når lillebror er vågen. Imens hun sidder i sofaen er jeg på gulvet med lillebror. Hun kommer tit ned og leger med og når hun snakker til mig eller andet er jeg selvfølgelig der for hende.
Men kæresten mener at jeg glemmer hende og at jeg kun fokuserer på lillebror. Han nævner det tit og kommer ofte med stikord om det. Jeg får enorm dårlig samvittighed og prøver at forklare ham
overståend. Forstår ikke hvorfor han har behov for at nævne det hele iden for mig?
udover det er han meget fraværende hvad ang vores søn. Holder ham næsten ikke. Snakker næsten ikke med til ham og han bliver irriteret hvis jeg beder ham om lige at tage ham også hvis han bare skal lytte til ham når han sover i barnevognen. Jeg har tit spurgt om han ikke vil holde han men han siger nej. Jeg har spurgt ham og han syntes han er kedelig og venter bare på at han bliver større.
hvad tænker I om alt det her??t e.
Anmeld
Citér