Sygdom ved vuggestuestart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2015

FrkGranger

Min startede 16/2 og var der i en uge så kom feber og snot..

Nu er han så hjemme igen med virus i luftvejene og vi er oppe på 14 dage på de næsten 2,5 mdr  så passer nok meget godt med vi nok skal nå 58 dage inden for et år...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2015

Carina:-)

Villads var lige fyldt 2 da han startede 1 april og da han havde været der i 6 mdr  havde han været hjemme i 14 uger - godt nok inkl  5 ugers ferie men alligevel  Han var nærmest syg konstant den første tid-  Så 9 ugers sygdom på et halvt år - det var både virus ,skoldkopper og "bare feber". Godt jeg ikke havde en hidsig chef 

Anmeld Citér

25. marts 2015

Clisolka

Er det mere reglen end undtagelsen at børn bliver syge når de starter i vuggestue/dagpleje? 

Hvis jeres gjorde, hvor lang tid gik der efter opstart, indtil de måtte blive hjemme pga sygdom? 

Min den mindste startede i vuggestue 1/6 - jeg kan love dig for at vi har haft mange sygdomsperioder her den 1. vinter  De skal lige vænne sig til alle de nye bakterier. 

Ugen efter han startede var han syg med feber i et par dage. Siden oktober måned har han stort set været konstant syg - feber, skoldkopper, snot, hoste, MØB, falsk strubehoste og nårh ja omgangssyge et par omgange. Så hjælper det heller ikke at storesøster bliver smittet, så de smitter hinanden hele tiden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.