Jeg er måløs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2008

Pia.

Eva skriver:

HVIS historien er sand...der kommer jo altid en masse mærkelige historier efter sådanne ulykker...desværre.
Stakkels pårørende til den familie...uha, godt jeg ikke skiftede volvoen ud med en bette bil..:(

Lige meget hvad mærke deres bil havde tror jeg ikke den havde klaret den tur... Sådan som den så ud på billedet... puha... det er frygteligt... stakkels dem der står tilbage og har mistet så meget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

Honningblomst

Derfor så er det ikke et sted for børn...ville selv blive virkelig negativ hvis jeg kom ud for en ulykke og de havde et barn med til at stå og glo....:@
Nå, men vi kan blive enige om det ikke er et sted for børn...fatter ikke de ikke kan se det..;)

Anmeld

31. marts 2008

Pia.

Eva skriver:

Derfor så er det ikke et sted for børn...ville selv blive virkelig negativ hvis jeg kom ud for en ulykke og de havde et barn med til at stå og glo....:@
Nå, men vi kan blive enige om det ikke er et sted for børn...fatter ikke de ikke kan se det..;)

Ja det kan vi Eva;) - og lad os nu lade denne her debat ligge.... vi ser lidt forskelligt på det alle sammen...

Knus fra Pia....(H)

Anmeld

31. marts 2008

Honningblomst

Er det ikke det der gør en meningsudveksling interessant og givende....altså at man ikke mener det samme. Hvis alle var enige, så ville vi jo aldrig stille spørgsmålstegn ved det vi stod for og repræsenterede.:)

Anmeld

31. marts 2008

Pia.

Eva skriver:

Er det ikke det der gør en meningsudveksling interessant og givende....altså at man ikke mener det samme. Hvis alle var enige, så ville vi jo aldrig stille spørgsmålstegn ved det vi stod for og repræsenterede.:)

Nemlig nemlig...:P

Fortsat god aften til jer alle sammen og pas godt på jer selv og alle omkring jer, hver dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.