Hallo hallo.... Min far arbejder som nyuddannet falck mand og brandmand. Når hans melder den bipper, så aner han ikke hvad han skal ud til - det første de får er adressen og på vej til ulyksstedet får de afvide hvad de nogen lunde kan forvente at komme ud til - det er jo gerne privat personer der ringer og ingen aner hvad disse biler gemmer på .... Min fars allerførste tur (ja man kan vel kalde ham for praktikant den gang) der hev han liget af en pige på 19 mdr. ud af en bil, eller det der var tilbage af pigen... kollegaerne anede ikke hvad han kom ud til og kunne jo ikke skåne ham, han ønskede heller ikke at blive skånet da det nu engang er det her job han har valgt..
Denne 14 årige praktikant må jo have vidst hvad han/hun gik ind til... - det er frygteligt, men det er altså ikke noget nogen vender sig til... og så får alle altså tilbudt krisehjælp af gode psykologer bagefter... Historien lyder bare bedre når det nu er en 14 årig der var med....
Frygtelig ulykke... jeg var ved at kaste op da jeg hørte det, får det så skidt... men denne her "historie" kunne alle vist godt havde været foruden....
Knus fra Pia.(H)
Anmeld