[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Heidi-Godsk;) skriver:[/småt][/f]
Pia... det er ikke okay at man viser sådanne noget til en på 14.. tænk hvis det var et af dine børn??? Du skal ikke fortælle mig at du ville symtes det var okay at din datter så sådanne noget, om hun så ville eller ej..
Jeg ved ikke om der er forskel på faæckuddannelsen.. men jeg kender 2 der er det, og det bliver altså trænet til disse situationer..
Kh Heidi
[/citat]
selvfølgelig er det IKKE okay at se den slags ting, men så må man jo lade hver at tage praktikanter ind som falckmand... og ja de er trænet på dette område, men ingen vil jo nogen sinde være så meget i træning at man kan klare den slags opgaver, det sætter da sine spor lige meget hvem man er... og det er her hjælpen kommer ind...
selvfølgelig ville mine børn ikke få lov til at se den slags ting (det er da klart) Jeg syntes jo slet ikke man skal være i praktik sådan et sted....
Jeg er helt enig i at man ikke burde havde haft pigen med... men fortæl mig lige hvad de skulle havde gjort i denne her situation ??? tror ikke de havde så mange valg...
Knus fra Pia, som lige meget hvad syntes det er trakisk at en lille familie måtte miste livet i går og en far.... - livet er nogen gange uretfærdigt...:'([/citat]
Jeg vil mene at de skal lade hende køre med på opgaver som ikke omfatter ulykker...sygetransport etc.
Fatter slet ikke man tager praktikanter ind på de områder...virkelig grotesk.[/citat]
Ja her er vi helt enige... men tit ved de ikke hvad de kommer ud til før de sider i bilen... og det er jo nok det der er sket her... min far skal løbe hurtigt lige meget hvad - ind imellem er det bare drengestreger, en container der er sat i brand andre gange er der desværre mennesker inde i husene. til tider er det også bare to der er kørt sammen hvor de kommer frem og der intet er sket andet end selvfølgelig chok, andre gange er de døde dem der sidder bag rettet, det er der desværre ingen der ved... praktikanter høre ikke hjemme under dette job, det er vi enige om...
Anmeld