Jeg er måløs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2008

Heidi.

PiaR skriver:

Hallo hallo.... Min far arbejder som nyuddannet falck mand og brandmand. Når hans melder den bipper, så aner han ikke hvad han skal ud til - det første de får er adressen og på vej til ulyksstedet får de afvide hvad de nogen lunde kan forvente at komme ud til - det er jo gerne privat personer der ringer og ingen aner hvad disse biler gemmer på .... Min fars allerførste tur (ja man kan vel kalde ham for praktikant den gang) der hev han liget af en pige på 19 mdr. ud af en bil, eller det der var tilbage af pigen... kollegaerne anede ikke hvad han kom ud til og kunne jo ikke skåne ham, han ønskede heller ikke at blive skånet da det nu engang er det her job han har valgt..

Denne 14 årige praktikant må jo have vidst hvad han/hun gik ind til... - det er frygteligt, men det er altså ikke noget nogen vender sig til... og så får alle altså tilbudt krisehjælp af gode psykologer bagefter... Historien lyder bare bedre når det nu er en 14 årig der var med....

Pia... det er ikke okay at man viser sådanne noget til en på 14.. tænk hvis det var et af dine børn??? Du skal ikke fortælle mig at du ville symtes det var okay at din datter så sådanne noget, om hun så ville eller ej..

Jeg ved ikke om der er forskel på faæckuddannelsen.. men jeg kender 2 der er det, og det bliver altså trænet til disse situationer..

Kh Heidi
Frygtelig ulykke... jeg var ved at kaste op da jeg hørte det, får det så skidt... men denne her "historie" kunne alle vist godt havde været foruden....

Knus fra Pia.(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

Heidi.

Pia... det er ikke okay at man viser sådanne noget til en på 14.. tænk hvis det var et af dine børn??? Du skal ikke fortælle mig at du ville symtes det var okay at din datter så sådanne noget, om hun så ville eller ej..