Fuldkornspasta?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Rasmine

Ketchup tager smagen

Arj, man vænner sig til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

ka li ja

Mebach skriver:

Ketchup tager smagen

Arj, man vænner sig til det.

vænner man sig til det???
kan det skamkoges, så det blir blødt?
kan bare ikke fordrage pasta med bid i

Anmeld

1. september 2009

sbs78

Her hjemme spiser vi også kun fuldkornspasta, synes ikke der er den store forskeld i smagen, det skal bare koge lidt længere end alm pasta. Vi har også skiftet væres alm ris ud til fuldkornsris og dem synes jeg smager af mere end de alm.

Anmeld

1. september 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Også kun fuldkornspasta her - og kan overhovedet ikke smage forskel...

Anmeld

1. september 2009

Helle30

Jeg har købt et par poser for 1 md. siden (sammen med et bdt. broccoli og en six-pack becel-pro-active) under indflydelse af én eller anden form for sundhedsintention.
Jeg har spist broccolien og drukket de dér "shots", men pastaen hviler stadig i poserne. Jeg er spændt på at smage det - især nu hvor jeg kan se, der er meget delte meninger om dette nye orakel.

- Helle

Anmeld

2. september 2009

Plysbjørnen

Helle30 skriver:

Jeg har købt et par poser for 1 md. siden (sammen med et bdt. broccoli og en six-pack becel-pro-active) under indflydelse af én eller anden form for sundhedsintention.
Jeg har spist broccolien og drukket de dér "shots", men pastaen hviler stadig i poserne. Jeg er spændt på at smage det - især nu hvor jeg kan se, der er meget delte meninger om dette nye orakel.

- Helle

Jeg er også spændt på at smage det, håber jeg kan lide det, for vi købte 8 poser...

Det skal siges at vi en gang har prøvet fuldkornslasagneplader, og det er altså rigtig gode... Og de blev faktisk kun købt fordi der ikke var andre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.