Fuldkornspasta?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. august 2009

Plysbjørnen

kunne godt tænke mig at vide hvad i synes om det???

Har endnu ikke selv smagt det, men det foreslog sygeplejesken (hende ude ved lægen) at jeg prøvede.... Men ja er altså lidt skeptisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Susan1978

jeg kan ti gange bedre lide det end alm pasta...

jeg synes der er mere bid i og det har ikke så nemt ved at blive mel klistret..

fra mig.

Anmeld

31. august 2009

ka li ja

jeg kan personligt ikke fordrage det. men er i det hele taget ikke vild med pasta... så skal det helst koges helt blødt. og som susan skriver så er der mere bid i fuldkornspasta.. ad!
men det skulle være så sundt så sundt  så prøv det da

Anmeld

31. august 2009

Anja

Vi spiser kun fuldkornspasta. Synes ikke der er den store forskel og så besluttede vi kun at købe fuldkorn. Tror vi skiftede for ca ½ år siden.

Anmeld

31. august 2009

Lise

Må indrømme at jeg synes almindelig hvid pasta smager bedre, men vi spiser den grove for vores sundheds skyld...

Til gengæld kan jeg bedre lide de brune ris end hvide. De skal bare koge i rigtig lang tid...

Anmeld

31. august 2009

Mary

Vi spiser også kun fuldkornspasta. Har meget bedre samvittighed når vi har spist det, og så smager det slet ikke så anderledes end det andet hvis du spørger mig. Juliane får det med i madpakken da det jo mætter super godt

Anmeld

31. august 2009

Tikki

Vi spiser kun fuldkornspasta og spagetti - det smager helt klart bedre. Om det så er fordi, jeg ved, det er sundere eller fordi det virkelig smager bedre, det ved jeg ikke

Anmeld

31. august 2009

Muffinmus

vi spiser for det meste også kun fuldkornspaste nu...har ligdt alm lyst, men det gør jo absolut intet godt for ens krop, vægt eller helbred... så ja tak til fuldkornspasta, jeg synes det smager helt fint og William spiser dem da også nu.

Anmeld

31. august 2009

Kaufie

Også kun fuldkornspasta her - synes ikke der er den store smagsforskel - og så mætter det meget bedre.

Anmeld

31. august 2009

ivfmarie

Kaufie skriver:

Også kun fuldkornspasta her - synes ikke der er den store smagsforskel - og så mætter det meget bedre.

same same...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.