Stoppe amning/ kold tyrker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mor til Ella skriver:

Jeg og den store pige, tog på weekend ved mormor Det gik så fint, og han var så sej.

Og det skal jo nævnes at han intet havde hverken sut, flaske eller mad af nogen art

Men på 1,5 døgn gik vi fra en pige som ammede fra 18,30- 7 morgen uafbrudt til en pige som får en aften flaske og kan ligges i seng og sover 4-5 timer, får lidt tynd mælk og sover så til 6 7 stykker. Spiser grød 2 gange om dagen og er bare så glad og tilfreds

Ej hvor er det bare vildt. Stort tillykke med sejren!

jeg håber på selv at kunne blive her, måske bare om natten smutte et andet sted hen hvis det bliver nødvendigt. Men puha det bliver jo nok en hård omgang. 

Da du så kom hjem hvordan gik genforeningen så? Hun satte dig ikke i forbindelse med mælk?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

Mor til Ella

SDD skriver:

Ej hvor er det bare vildt. Stort tillykke med sejren!

jeg håber på selv at kunne blive her, måske bare om natten smutte et andet sted hen hvis det bliver nødvendigt. Men puha det bliver jo nok en hård omgang. 

Da du så kom hjem hvordan gik genforeningen så? Hun satte dig ikke i forbindelse med mælk?

Jeg tror at det for alle er nemmere mor er væk. For barnet bliver forvirret og far vil synes det er pisse træls at mor blander sig Men hvis du bare vil skære amningerne ned kan det måske gå... Men min datter ventede gerne 10 timer på brystet, så derfor var jeg nød til at være væk.

nej, og hun har ikke søgt brystet en eneste gang, og har stadig mælk. 

Jamen hun var da fuldstændig ligeglad med at jeg kom hjem Men det bånd der er kommet mellem hende og far er bare så skønt at se.

både rart, men også lidt skræmmende at hvis jeg ikke var kommet hjem, ville hun være fuldstændig ligeglad....

Anmeld Citér

27. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mor til Ella skriver:

Jeg tror at det for alle er nemmere mor er væk. For barnet bliver forvirret og far vil synes det er pisse træls at mor blander sig Men hvis du bare vil skære amningerne ned kan det måske gå... Men min datter ventede gerne 10 timer på brystet, så derfor var jeg nød til at være væk.

nej, og hun har ikke søgt brystet en eneste gang, og har stadig mælk. 

Jamen hun var da fuldstændig ligeglad med at jeg kom hjem Men det bånd der er kommet mellem hende og far er bare så skønt at se.

både rart, men også lidt skræmmende at hvis jeg ikke var kommet hjem, ville hun være fuldstændig ligeglad....

Ja at gå fra at være den vigtigste person i hendes liv til at være lige så god som far og omvendt, det er nok lidt underligt 

Men det er da dejligt med det bånd de har fået! Det betyder bare så meget. Så godt for dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.