Ville i købe søskende vogn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2015

Kløver

anna111 skriver:

Jeg har en datter fra den 13 april 2014 så hun bliver 11 mdr her om lidt 

Og jeg er så blevet gravid igen vil tro jeg er 5+ 

Så der kommer til at være 1 og et halvt år mellem de to  og tænker min datter ikke er gammel nok til at undvære en barnevogn når vi er ude ?? 

Hvad tænker i skal jeg anskaffe en søskende vogn eller hvordan ville i Gøre 

Mange tak på forhånd 

Jeg har 14 mdr mellem de to store og købte derfor en søskende vogn, den er også i brug til lillebror på 8 mdr og storesøster på knap 3  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Årgangs Mor skriver:

Jeg har 14 mdr mellem de to store og købte derfor en søskende vogn, den er også i brug til lillebror på 8 mdr og storesøster på knap 3  

Okay tak  

Hvilken søskende vogn har I ? 

Kan du evt linke til den 

Anmeld

10. marts 2015

Kløver

anna111 skriver:

Okay tak  

Hvilken søskende vogn har I ? 

Kan du evt linke til den 

Vi har en baby jogger City select 

vi er rigtig glade for den og at de sidder foran hinanden, vi havde en side by side men var umuligt at komme omkring, bla i alm butikker og dagligvarebutikker 

Anmeld

10. marts 2015

Tulle28

Vi købte en Carena double swing til vores, der er 2,5 år imellem. Vi har brugt den SÅ meget også her efter de er blevet større. Som du skriver, hvis man er ude på en længere tur, er det rart at begge børn kan hvile sig. Vi har aldrig brugt lift, bare en kørepose (voksi, da den yngste var helt lille). Jeg endte faktisk med at tage den store vogn, hvis jeg skulle ud og gå en tur med et af børnene, dels havde den svinghjul, så den var nem at styre med een hånd (vigtigt, hvis man havde en kaffe i den anden) og så var det helt vildt rart at kunne sætte indkøbsvarer og lign. i den side af klapvognen der var tom. Jeg synes slet ikke den var stor at gå med.

Jeg tror, du kan få Carena'en billigt på den blå avis - deres gamle model kostede 2.800,- fra ny.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.