Ville i købe søskende vogn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2015

Happiness

Vi har 2½ år mellem vores, og vi købte en søskendevogn! Vi er tit ude, og så er det bare rart at man har dem i samme vogn Også så man kan lave ting med børnene alene. 

Min søn kunne sagens gå længere strækninger men ikke en hel dag i zoo eller lign. Og når han så blev træt, ville han absolut ikke et ståbræt.... Vi havde et, men endte med at sælge det, og købte en brugt søskendevogn. (han var for tung til et søskendesæde)

Og jeg tænker din store stadig har brug for middagslur til den tid, og så ville en søskendevogn jo være genial! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

StudPsyk

Der er 1.5 år mellem Vores og vi har ikke fortrudt et sekund at vi har søskendevogn. De er nu 3.5 og 2 år og vi bruger den stadig. 

Anmeld

10. marts 2015

(august)

Vi har 17 mdr mellem nr 1 og 2 og 2,5 år mellem nr 2 og 3. 

Vi valgte at være to voksne på det meste af tiden det første år efter nr 2 kom til verden. Så det foregik både med klapvogn og barnevogn og det fungerede super. Efter det år købte vi en City Select fra babyjogger og den brugte vi non stop i et år hvorefter den bare stod og samlede støv. 

Og har heller ikke søskende vogn nu hvor nr 3 er kommet til verden. Det foregår igen med barnevogn og klapvogn hvis det ef til lange ture og ellers har børn ben de kan gå på ��

Som andre skriver afhænger det også af hvorlangt der er i hverdags tingene f.eks til institution. Vi har 500m så det var med ståbræt i starten og derefter kørte den store på løbecykel. 

Pøj pøj med det hele

Anmeld

10. marts 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
anna111 skriver:

Hvilken klapvogn har i 

Kan du evt linke til den 

Vi havde denne her og var rigtig glade for den. Den er i øvrigt heller ikke bredere end at man kan komme ind af almindelige døre med den

http://www.barnevognshuset.dk/product/city-mini-tvilling-790/

Anmeld

10. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111
MoarHvidovre skriver:

Vi havde denne her og var rigtig glade for den. Den er i øvrigt heller ikke bredere end at man kan komme ind af almindelige døre med den

http://www.barnevognshuset.dk/product/city-mini-tvilling-790/

Okay tak  

Gjorde det dig ikke noget at baby ikke vender ud mod dig ? 

Anmeld

10. marts 2015

anna111

Janne T. skriver:

Der er 1.5 år mellem Vores og vi har ikke fortrudt et sekund at vi har søskendevogn. De er nu 3.5 og 2 år og vi bruger den stadig. 

Hvilken søskende vogn har i ? 

Anmeld

10. marts 2015

anna111

Happiness skriver:

Vi har 2½ år mellem vores, og vi købte en søskendevogn! Vi er tit ude, og så er det bare rart at man har dem i samme vogn Også så man kan lave ting med børnene alene. 

Min søn kunne sagens gå længere strækninger men ikke en hel dag i zoo eller lign. Og når han så blev træt, ville han absolut ikke et ståbræt.... Vi havde et, men endte med at sælge det, og købte en brugt søskendevogn. (han var for tung til et søskendesæde)

Og jeg tænker din store stadig har brug for middagslur til den tid, og så ville en søskendevogn jo være genial! 

Mange tak 

Har besluttet mig for at købe en nu og overbevist kæresten  

Hvilken søskende vogn har I 

Anmeld

10. marts 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
anna111 skriver:

Okay tak  

Gjorde det dig ikke noget at baby ikke vender ud mod dig ? 

Nej slet ikke. Der er mulighed for, at kigge ned til barnet ved, at fjerne et stykke stof, da der nedenunder er et stykke gennemsigtigt plast.

Den er virkelig god, nem at kører rundt med og vejer "ingenting"

Anmeld

10. marts 2015

Ciss

Jeg havde ikke søskenvogn.

Vi havde fra før en vogn, hvor vi kunne veksle imellem barnevognsdel og klapvognssæde. Så fik jeg et bæresjal i tillæg, og så byttede jeg lidt på, om jeg havde den lille i sjalet og den store i klapvognen, eller den store i sjalet og den lille i barnevognen.

Det fungerede fantastisk. Vi tog ofte bus, og da er det så meget enklere med en almindelig vogn i stedet for en søskenvogn.

Anmeld

10. marts 2015

anna111

Ciss skriver:

Jeg havde ikke søskenvogn.

Vi havde fra før en vogn, hvor vi kunne veksle imellem barnevognsdel og klapvognssæde. Så fik jeg et bæresjal i tillæg, og så byttede jeg lidt på, om jeg havde den lille i sjalet og den store i klapvognen, eller den store i sjalet og den lille i barnevognen.

Det fungerede fantastisk. Vi tog ofte bus, og da er det så meget enklere med en almindelig vogn i stedet for en søskenvogn.

Min krop kan desværre ikke holde til at bære meget rundt på mine børn hele tiden  da jeg er kronisk syg så det er ikke en løsning for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.