anna111 skriver:
Okay tak for jeres svar kan godt se det er meget forskelligt altså vi er tit i fx bilka og rosengårdcentert og bare geraralt ude og tænker bare min datter ikke er gammel nok til ikke at have et sted at hvile sig.
Og syntes det bliver for voldsomt at skulle have både barnevogn og klapvogn med så bliver det jo ikke til at komme rundt eller til at gå og snakke men det kunne da godt være det ville være fint med en søskende klapvogn der bare skal kunne ligges helt ned
Min kæreste mener ikke det er nødvendigt han mener bare vi kan tage en inkøbs vogn og stille liften med den lille i og sætte vores datter på sædet i vognen men vis vi nu er ude i mange timer er der ingen steder min datter kan hvile lidt.
Hvorfor synes det er voldsomt med barnevogn og klapvogn, at man ikke kan komme rundt eller snakke sammen? Du kan jo få en paraply klapvogn. Jeg synes det er lettere at komme rundt med en barnevogn og en klapvogn, fordi de er mindre. Og hvis den store vil gå rundt, kan man efterlade klapvognen og bare tage ståbræt eller søskende sædet med.
Hvis i for det meste er begge to ude, ville jeg ikke købe søskende vogn. Her stoppede han med st sove lige efter han fyldte 2, og stå brættet er fint til at hvile sig på, eller klapvognen hvis man er to.
Anmeld