Ville i købe søskende vogn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.181 visninger
23 svar
3 synes godt om
9. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har en datter fra den 13 april 2014 så hun bliver 11 mdr her om lidt 

Og jeg er så blevet gravid igen vil tro jeg er 5+ 

Så der kommer til at være 1 og et halvt år mellem de to  og tænker min datter ikke er gammel nok til at undvære en barnevogn når vi er ude ?? 

Hvad tænker i skal jeg anskaffe en søskende vogn eller hvordan ville i Gøre 

Mange tak på forhånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Dianabk

jeg får 14/15 mdr mellem mine, og har købt en søskende vogn. En hvor der er klapvogn til den store og til at starte med en lift til den lille

Anmeld

9. marts 2015

Dianabk

jeg får 14/15 mdr mellem mine, og har købt en søskende vogn. En hvor der er klapvogn til den store og til at starte med en lift til den lille

Anmeld

9. marts 2015

De3Guldklumper

anna111 skriver:

Så der kommer til at være 1 og et halvt år mellem de to  og tænker min datter ikke er gammel nok til at undvære en barnevogn når vi er ude ?? 

Mange tak på forhånd 

Jeg har aldrig haft søskende vogn ( der er 15mdr mellem mine unger) men købt en alm klapvogn og et ståbræt. 

Men det kommer jo an på dit/jeres behov. Vores har bare aldrig været til at skulle have en søskende vogn

Anmeld

9. marts 2015

gulisa

anna111 skriver:

Mange tak på forhånd 

Jeg havde en søskendevogn til mine drenge da er nemlig samme aldre som dine

Anmeld

9. marts 2015

TNBC

anna111 skriver:

Mange tak på forhånd 

Kommer an på hvor meget jeres behov, altså at være ude med dem alene. For hvis det som set bare er for at aflevere hende på gåben, ville jeg bare købe et ståbræt eller måske et søskendesæde.
Og hvor meget jeres datter går selv.
Vi har en dobbeltklapvogn, hvor autostolen bare blev sat ned i og jo den er da blevet brugt, men bare ikke super meget. Og så har vi ståbræt, men ellers har vi bare brugt barnevogn og klapvogn.

Lige over 14måneder imellem.

Anmeld

9. marts 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. mellem vores dreng og pige. Vi havde en søskendeklapvogn og den var uundværlig. Jeg kan kun anbefale, at købe en søskendeklapvogn. Vi købe en hvor sæderne kunne ligges ned seperat, så den ene kunne sove mens den anden var vågen

Anmeld

9. marts 2015

anna111

Okay tak for jeres svar kan godt se det er meget forskelligt altså vi er tit i fx bilka og rosengårdcentert og bare geraralt ude og tænker bare min datter ikke er gammel nok til ikke at have et sted at hvile sig. 

Og syntes det bliver for voldsomt at skulle have både barnevogn og klapvogn med så bliver det jo ikke til at komme rundt eller til at gå og snakke men det kunne da godt være det ville være fint med en søskende klapvogn der bare skal kunne ligges helt ned  

Min kæreste mener ikke det er nødvendigt han mener bare vi kan tage en inkøbs vogn og stille liften med den lille i og sætte vores datter på sædet i vognen men vis vi nu er ude i mange timer er der ingen steder min datter kan hvile lidt. 

Anmeld

9. marts 2015

TNBC

anna111 skriver:

Okay tak for jeres svar kan godt se det er meget forskelligt altså vi er tit i fx bilka og rosengårdcentert og bare geraralt ude og tænker bare min datter ikke er gammel nok til ikke at have et sted at hvile sig. 

Og syntes det bliver for voldsomt at skulle have både barnevogn og klapvogn med så bliver det jo ikke til at komme rundt eller til at gå og snakke men det kunne da godt være det ville være fint med en søskende klapvogn der bare skal kunne ligges helt ned  

Min kæreste mener ikke det er nødvendigt han mener bare vi kan tage en inkøbs vogn og stille liften med den lille i og sætte vores datter på sædet i vognen men vis vi nu er ude i mange timer er der ingen steder min datter kan hvile lidt. 

Hvorfor synes det er voldsomt med barnevogn og klapvogn, at man ikke kan komme rundt eller snakke sammen? Du kan jo få en paraply klapvogn. Jeg synes det er lettere at komme rundt med en barnevogn og en klapvogn, fordi de er mindre. Og hvis den store vil gå rundt, kan man efterlade klapvognen og bare tage ståbræt eller søskende sædet med. 

Hvis i for det meste er begge to ude, ville jeg ikke købe søskende vogn. Her stoppede han med st sove lige efter han fyldte 2, og stå brættet er fint til at hvile sig på, eller klapvognen hvis man er to. 

Anmeld

9. marts 2015

anna111

MoarHvidovre skriver:

Der er 17 mdr. mellem vores dreng og pige. Vi havde en søskendeklapvogn og den var uundværlig. Jeg kan kun anbefale, at købe en søskendeklapvogn. Vi købe en hvor sæderne kunne ligges ned seperat, så den ene kunne sove mens den anden var vågen

Hvilken klapvogn har i 

Kan du evt linke til den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.