Mor og meget mere skriver:
Nogle tager til gengæld let på andre, levende medmenneskers følelser, selv når disse andre har det svært.
Jeg forstår simpelthen ikke dit behov for at fortælle netop i denne tråd, hvad du personligt tænker om abort. Hvad vil du opnå?
At det lige netop er denne tråd og ikke en af de hundrede andre om abort, er vel tilfældigt.. Nu blev det denne, i stedet for en af dem hvor ts vil have en abort fordi hun er under uddannelse, hun kender ikke faren, det er eksen der er faren eller hvad folk nu synes er en god nok grund til at få en abort.. Når man vælger at oprette en debat herinde, om et emne som abort, så må man regne med at ikke alle er enige.. Men nu er det nok ikke fordi ts, ud fra det jeg har skrevet, vælger at få den baby alligevel.. Og hun så sidder om et par år fuld af ærgrelse og fortryder og bander mig langt væk, fordi hun følte sig presset til at beholde..
Jeg vælger at besvare hendes indlæg, fordi det er en debatside, hvor man debatterer, både med de enige og uenige.. Og fordi det BERØRER mig sgu, at folk tar så pisse let på aborter..
Jeg står ikke ude foran en klinik med et skilt om halsen, og kaster æg i hovedet af kvinder der har fået foretaget en abort. Men lige såvel som alle jer der synes ts skal have et kram og et klap på skulderen over hendes beslutning, så synes jeg også der skal være plads til dem (mig) der ikke er enig med hende..
Anmeld