Voldsom gylpning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2015

AnoMe

Anonym skriver:

Har også tænkt tanken. Tak for dit input

Velbekom 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Ja, men det duer jo heller ikke, at hun får mest af den tynde mælk, og så ik kan tage på. Hun skal jo tage på... Åh, alle de bekymringer der følger med at få børn

Nej det er rigtigt, spiser hun gerne ved begge bryster ved hvert måltid? For du kunne jo  amme fra samme bryst hvis det er inden for 30 min så er den nye tynde mælk ikke dannet endnu

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Nej det er rigtigt, spiser hun gerne ved begge bryster ved hvert måltid? For du kunne jo  amme fra samme bryst hvis det er inden for 30 min så er den nye tynde mælk ikke dannet endnu

Hun spiser kun på et bryst. Vi er indlagt nu. Kommer lige med en update lige om lidt

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

En lille opdatering her fra: 

Vi er nu blevet indlagt, fordi jeg ik havde lyst at stå med ansvaret selv mere. 

De fandt ud af, at hun har nogle skæve tal. Natrium og kalium. Så nu er det helt store apparat gået i gang, og hun blir tjekket for alt muligt. Min lille pige er blevet stukket i SÅ mange gange Men alle mulig mærkelige sygdomme skal (forhåbentlig) udelukkes. Hun er også blevet ultralyd scannet, og hun har heldigvis ikke en forsnævring ml mave og Tarm. 

Nu er teorien at hun simpelthen overspiser, og at jeg har alt for meget mælk. Og at opkastningerne er skyld i de skæve tal. Så er gået i gang med hardcore blokamning Vi hååååber og krydser fingre for, at det "bare" er det!

Anmeld

10. marts 2015

l.kjoeller

Pikku Myy skriver:

Jeg synes det virker voldsomt at ringe til vagtlægen med noget der (som jeg forstår TS) har stået på længe. Det kan vel ikke rigtig betegnes som presserende.

Nu ville jeg ikke gøre ts bekymret men kender to tilfælde i mit nærmiljø hvir det var alvorligt så var derfor jeg mente det var en god ide  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.