Jehovas vidner og børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

Nadia&Daniel

Men stadig en godt emne, for der er over 15.000 Jehovas vidner i Danmark - så nogle af vores kommende guldklumpe får sikkert nogle af dem som venner i børnehaven eller skolen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

BimBamBusse

Nadia&Daniel skriver:

Jeg fik altid indbydelser i børnehaven og i folkeskolens mindste klasser, men sagde selv nej tak, men blev da glad for at de havde lavet en til mig også..

Er du da JV?

Anmeld

12. juni 2010

Svei

Nadia&Daniel skriver:

Men stadig en godt emne, for der er over 15.000 Jehovas vidner i Danmark - så nogle af vores kommende guldklumpe får sikkert nogle af dem som venner i børnehaven eller skolen

ja, men det er da fint nok,....enden på det blev at vi holder en fest for drengene som ikke er fødselsdag, for jeg mener man bør tage hensyn og ikke udelukke nogen. Vi holder så også fødselsdag hvor drengen ikke er med.

Og ja, har skiftet profil siden jeg lavede denne tråd..

Anmeld

12. juni 2010

Nadia&Daniel

BimBamBusse skriver:

Er du da JV?

Det meste af min familie er det..

Anmeld

12. juni 2010

Nadia&Daniel

Yrsa skriver:

ja, men det er da fint nok,....enden på det blev at vi holder en fest for drengene som ikke er fødselsdag, for jeg mener man bør tage hensyn og ikke udelukke nogen. Vi holder så også fødselsdag hvor drengen ikke er med.

Og ja, har skiftet profil siden jeg lavede denne tråd..

God beslutning - stor respekt for det

Anmeld

12. juni 2010

slettet_7530

Ja det havde jeg så ikke gjort, at de har truffet det valg er deres sag, men jeg holder fødselsdag for mine børn og alle bliver de inviteret med uanset hvilken religion de end måtte tilhører, så er det op til forældrene at melde fra.

Anmeld

12. juni 2010

BimBamBusse

Nadia&Daniel skriver:

Det meste af min familie er det..

Okay.. Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor er det at de ikke må fejre fødselsdage osv?

Anmeld

12. juni 2010

Nadia&Daniel

albertesmor skriver:

Ja det havde jeg så ikke gjort, at de har truffet det valg er deres sag, men jeg holder fødselsdag for mine børn og alle bliver de inviteret med uanset hvilken religion de end måtte tilhører, så er det op til forældrene at melde fra.

Jeg kan huske at jeg selv sagde nej tak. Hvor min mor skrev et pænt kort til forældre som forklarede dem hvorfor jeg sagde nej tak. Og jeg har aldrig følt jeg er gået glip af noget, kan godt være jeg ikke kom med til fødselsene, men legeaftaler havde man altid mange af alligevel

Anmeld

12. juni 2010

Nadia&Daniel

BimBamBusse skriver:

Okay.. Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor er det at de ikke må fejre fødselsdage osv?

Det med fødselsdagen, er pga: der er ikke nævnet noget med fødselsdage i biblen, på nær en: det var en hvor der skete mord og andre ulækre ting. Jesus sagde: I skal huske min dødsdag, og ikke hans fødselsdag. Så det er derfor Håber du kan bruge mit svar

Anmeld

12. juni 2010

slettet_7530

Jeg kan huske at jeg selv sagde nej tak. Hvor min mor skrev et pænt kort til forældre som forklarede dem hvorfor jeg sagde nej tak. Og jeg har aldrig følt jeg er gået glip af noget, kan godt være jeg ikke kom med til fødselsene, men legeaftaler havde man altid mange af alligevel

Jeg tror måske man er mere oplyste idag og ved hvis der er nogle med en anden religion i klassen, i hvertfald bliver alle i vores klasse inviteret med uanset hvilken religion de så end tilhører.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.