Jehovas vidner og børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Nadia&Daniel

KaMa skriver:

Exvidner er jo mennesker,som har fået trukket hele deres livsfilosofi væk under sig. Endda måske mistet venner og familie. Selvfølgelig er de vrede og sårede. Ikke rart at læse for pro-jv'ere. Siden er meget mærkelig. Tvivler på at rigtige ex jv'er har haft en finger med i det.

Det er videnkabligt bevist, at når folk er sure på nogen, forsøger de at skade den de er sur på - og sådan er det ofte fra ex.jv - de vil skade dem som stadig tror på Jehova..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Mette+Mathias

Nadia&Daniel skriver:

Det er videnkabligt bevist, at når folk er sure på nogen, forsøger de at skade den de er sur på - og sådan er det ofte fra ex.jv - de vil skade dem som stadig tror på Jehova..

Og så kan man jo spekulere over hvorfor folk er sure? De må være blevet trådt godt og grundigt på af nogle?

Anmeld

13. juni 2010

Nadia&Daniel

Folk er åbenbart meget hævearrige (stave) - og det skal så gå udover andre, og få andre til at se ned på dem. Tænkt at det sker i dagens danmark - at man ser ned på nogle pga deres religion.. Folk er åbentbart ikke bedre opdaget..

Anmeld

13. juni 2010

slettet_7530

Nadia&Daniel skriver:

Folk er åbenbart meget hævearrige (stave) - og det skal så gå udover andre, og få andre til at se ned på dem. Tænkt at det sker i dagens danmark - at man ser ned på nogle pga deres religion.. Folk er åbentbart ikke bedre opdaget..

Jeg må indrømme jeg ser det mere som nogle børn der er blevet trukket ind i noget de dybest set ikke har ønsket, da de så er blevet voksne og har et reelt valg har de valgt at træde ud af JV,klart at det skaber nogle frustrede og indeklemte voksne.

Anmeld

13. juni 2010

slettet_7530

Man må gerne drikke - dog med måde.. Desværre kan vi alle ikke tåle det samme..

Så synes jeg det er meget underligt at den flok jeg kender, drikker sig fra sans og samling når  lejligheden byder sig, hvilket kan være flere gange på en måned, man skulle tro nogle var blevet klogere.

Anmeld

13. juni 2010

slettet_7530

KaMa skriver:

Nemlig en af deres brister. De blev forbudt i 60erne, så vidt jeg ved. Mange blev udstødt, da et rygestop kan være svært for nogle. Til gengæld på man drikke. Dvs på samme grundlag som smøgerne blev forbudt, så skal alkohol indtages med måde, da man skal passe på sin krop. I forbudsland er det bare svært at styre, når man endelig har lidt lov til noget... Og hvad er for meget? Så på den konto bliver der holdt nogle seriøse drukfester. De skal jo ha' luftet lidt ud i ventilerne ;-)

Kan kun give dig ret

Anmeld

13. juni 2010

Vial

Nadia&Daniel skriver:

Tvivler på graden af videnskab i den udtalelse :-) Det er dog gansk almindelig adfærd at folk tager afstand til det som de er blevet udstødt af - eller forladt. NÅR det har kostet dem venner og familie - og når det er gået op for dem, at det ikke var den rigtige sandhed for dem. At du kalder det dårlig opdragelse er fuldstændig mangel på indlevelse i de stakkels menneskers skæbner, som har mistet deres gud, livsfilosofi og familie og venner. Dog typisk holdning fra jv'er der jo skal se sig selv og andre i øjnene. Tænk på de sårede følelser, der er involveret - det er ikke "surhed"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.