Blowjob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2015

Anonym

Maja88 skriver:

Sejt

Er total nysgerrig på det punkt.. men hvem er ikke det efter fifty shades..

Joo, men Vil nu påstå at Fifty Shades er vand ved siden af det der foregår herhjemme 

Og mit startede også før jeg overhovedet havde læst Fifty Shades 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

Carina:-)

Jeg giver det indimellem ,men der skal være tid til det- her har vi jo ret mange børn så tit er energien kun lige til en rusketur  og ikke andet- men så er det så meget bedre når der er tid til det og det er længe siden  

Anmeld

5. marts 2015

Maja88

Anonym skriver:

Joo, men Vil nu påstå at Fifty Shades er vand ved siden af det der foregår herhjemme 

Whoa hvor vildt... men lever du på kontrakt eller er det et ganske normalt gensidigt forhold og du så bare er submessiv i sengen

Anmeld

5. marts 2015

mortilsilke

Anonym skriver:

Ej nu er jeg VILDT nysgerrig 

Anmeld

5. marts 2015

Anonym

Anonym skriver:

Bliver i så lige så meget slikket af jeres mand / kæreste???  

Her er det sket x 1 på 6 år :-( omvendt var det ofte og som forspil men sagde fra til hans urskov og der ligesom ikke rigtig sket noget med den så det har været lagt på hylden længe. :-(  

Men nu er kæresten også ekstremt a seksuel. Sex x 5 siden jeg fortalte jeg var gravid og ungen er 6 måneder. Har prøvet alt men kun når han syntes han gider. Hulk hulk er selvtilliden i top. not 

jeg slikker tit min kæreste, hun er også lækker glat .

Anmeld

5. marts 2015

Anonym

Maja88 skriver:

Whoa hvor vildt... men lever du på kontrakt eller er det et ganske normalt gensidigt forhold og du så bare er submessiv i sengen

Nej vi har ikke en fysisk kontrakt som i Fifty Shades

Seksuelt er jeg submissiv og vores sexliv fylder rigtig meget på mange forskellige måder. Men vi har en kerne og det er vores hjem vores kærlighed til hinanden, hvor vi er lige og vi elsker hinanden ligeværdigt osv. Men en meget vigtig del af os er vores voldsomme sexliv, men uden kernen vælter det ligesom. Det skal siges at vores forhold begyndte ikke som et kæresteforhold men som et dom/sub forhold. Men vi fandt så begge ud af at der var mere der var interessant

Men altså jo han har det sidste ord i mange sammenhænge så på den måde kan man sige jeg også er submissiv uden for sengen. Han bestemmer hvad jeg skal have på af tøj osv når vi skal ud. Det er et eksempel. Og hvis jeg har været trodsig omkring noget eller skabt mig, så får det da også konsekvenser seksuelt

Det er faktisk vildt svært at forklare ordentligt på skrift.

Anmeld

5. marts 2015

Anonym

mortilsilke skriver:

Ej nu er jeg VILDT nysgerrig 

Hvad vil du gerne vide ?

Anmeld

5. marts 2015

Anonym

Maja88 skriver:

Det jeg så mener med at fifty shades er vand ved siden af, er selve de lege vi har gang i.

Anmeld

5. marts 2015

Anonym

Anonym skriver:

Er jeg den eneste der slet og overhovedet ikke kan have tanken om at stikke mandens tissemand i min mund?

vil du uddybe er anonyme svar en mulighed.

Jeg kan ikke lide det, og bryder mig heller ikke om tanken.

Min kæreste er her stadig efter 8 år 

Jeg får kvalme og trang til opkast så snart det skulle nærme sig, så jeg sagde fra for mange år siden. Så kan man jo så mange andre ting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.