Blowjob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2015

Anonym

Anonym skriver:

Er jeg den eneste der slet og overhovedet ikke kan have tanken om at stikke mandens tissemand i min mund?

vil du uddybe er anonyme svar en mulighed.

I starten var det ikke, noget jeg kunne  

Men da jeg komme sammen med min kæreste, vilde han rigtigt gerne ha det. Så jeg gave mig (Min behov for at gøre alle glade, var nok det, der gjorde jeg gjorde det til sidste )

I starten vaskende han ikke sin pik før, og var der var så mange  kønshår  og jeg var for "GENERT" at sige noget  

Han fik hvert eneste gang vi havde sex, til sidste havde jeg ingen gang reflex. 

- Men som min selvtillid blev større sagde jeg FRA, og sagde vask den, og shave den, så kan jeg godt, fordi jeg synes også der er OKAY engang i mellem. 

- Så nu får han, når jeg bliver sindssyg liderlig, da tænder det mig, det sker nok 4 gang om måneden. 

MEN jeg tænder ikke på pikken, jeg tænder på, at gøre min mand rigtigt "Glad" derfor gøre jeg det NU. Når jeg har lyst. 

OBS. Han er en gang kommet i min mund, det sker IKKE igen! - Jeg brækkede mig. - det kunne jeg ikke. 

Han får det som forspil. 

- Om jeg får en datter engang skal jeg helst sikkert ha en snak med hende om sex, og om ikke at blive presset til noget, man ikke har lyst til osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2015

Anonym

Maja88 skriver:

Ej blir bare nysgerrig... 

Er du submessiv??

Nysgerrighed er  sundt 

men ja det er jeg 

Anmeld

4. marts 2015

Anonym

Jeg nyder som fyr og blive suttet, lige som jeg nyder og slikke hende, men ja kun når vi er ren og pæn.

Anmeld

4. marts 2015

Købmagerkonen

Herhjemme er blowjob næsten altid en del af sex - mest som optakt Før i tiden kom han også ofte i munden på mig, men når der er babyprojekt i gang vil jeg jo gerne have sæden et andet sted

Anmeld

4. marts 2015

Anonym

Anonym skriver:

Er jeg den eneste der slet og overhovedet ikke kan have tanken om at stikke mandens tissemand i min mund?

vil du uddybe er anonyme svar en mulighed.

Min kæreste syntes det er det bedste ever!! 

men mor her?  æv jeg hader det! 

gør det for at glæde ham, mennnnn absolut intet jeg bare gør af egen fri, han må altid spørge hehe 

Anmeld

4. marts 2015

charthys

jeg elsker det!!

jeg tror faktisk jeg har gjort min nand afhængig af det, for før han mødte mig sagde det ham ikke det store  

Anmeld

4. marts 2015

migxher

Jeg gør det gerne men kun som forspil. Jeg bryder mig nemlig ikke om at han kommer mig i munden :/ jeg har haft en dårlig oplevelse med en eks hvor hans sæd bare smagte så klamt at jeg nær kastede op, og det har sat lidt en stopklods for mig Hvor jeg nærmest får opkast refleks så snart jeg kan mærke at han er tæt på at komme. Jeg kan bare ikke få mig selv til at lade han komme i munden, selvom jeg vildt gerne ville kunne glæde ham på den måde

Anmeld

4. marts 2015

mortilsilke

Jeg bryder mig ikke om det... Men jeg gør det for min kærestes skyld. Og da jeg ingen gag reflex har, er han MEGET glad for det.. 

Anmeld

4. marts 2015

Maja88

Anonym skriver:

Nysgerrighed er  sundt 

men ja det er jeg 

Sejt

Er total nysgerrig på det punkt.. men hvem er ikke det efter fifty shades..

Anmeld

4. marts 2015

Anonym

Bliver i så lige så meget slikket af jeres mand / kæreste???  

Her er det sket x 1 på 6 år :-( omvendt var det ofte og som forspil men sagde fra til hans urskov og der ligesom ikke rigtig sket noget med den så det har været lagt på hylden længe. :-(  

Men nu er kæresten også ekstremt a seksuel. Sex x 5 siden jeg fortalte jeg var gravid og ungen er 6 måneder. Har prøvet alt men kun når han syntes han gider. Hulk hulk er selvtilliden i top. not 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.