Blowjob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej du er ikke den eneste. 

Jeg vil helst være fri, og det har ikke været et problem endnu. 

Hvorfor kan du ikke klare tanken, hvis jeg må spørge?

Hvis jeg bare viste det, men er generelt ikke så sexfri, så tror det hænger sammen. Heldigvis har jeg en mand som har accepteret det uden brok. Jeg har da leget med tanken, men jeg kan ikke overvinde mig selv at gøre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

Anonym

Jeg kan godt til tider tage "ham" i munden. Især hvis den er helt ny ren. Ellers er der intet at komme efter. Men jeg gør det kun som opvarmning, og ikke kun som et blowjob. 

Jeg har prøvet flere gange(læs: mange gange) prøvet at blive ved, men kæben er ved at gå af led inden han overhovedet nærmer sig et punkt hvor han er ved at få udløsning. Ikke at jeg vil have at han skal komme i munden på mig.. Det bryder jeg mig ikke om. Selv bare med hånden tager det evigheder. Så jeg gør det kun i nogle minutter og så må han nyde det så længe det varer.

Anmeld

3. marts 2015

Anonym

Anonym skriver:

Er jeg den eneste der slet og overhovedet ikke kan have tanken om at stikke mandens tissemand i min mund?

vil du uddybe er anonyme svar en mulighed.

Personligt synes jeg det er røv frækt med blowjob.

Jeg kan godt lide at både kvinden og manden kan være den dominerende part.

Jeg synes også det er frækt når han kommer i min mund, eller på mit ansigt. - Er dog ikke vild med at få det i håret. Men har absolut intet problem med at sluge.  

Jeg synes det er så frækt, og elsker at tilfredsstille min kæreste på den måde. Er helt vild med at se ham vride sig af ren 'pleasure' når jeg bliver ved selvom han er kommet. 

Anmeld

3. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hvis jeg bare viste det, men er generelt ikke så sexfri, så tror det hænger sammen. Heldigvis har jeg en mand som har accepteret det uden brok. Jeg har da leget med tanken, men jeg kan ikke overvinde mig selv at gøre det.

Jeg er nok ligesom dig. 

Anmeld

3. marts 2015

Anonym

Anonym skriver:

Har det desværre på nøjagtig samme måde som du beskriver.

Anmeld

3. marts 2015

Anonym

Er jeg den eneste der slet og overhovedet ikke kan have tanken om at stikke mandens tissemand i min mund?

Jeg synes selv det er super frækt at give min mand et blowjob 

jeg elsker at han nyder det så meget, elsker at være den dominerende for en stund og jeg ved han nyder at modtage det MEN den skal være ren! Blowjobs og lugt af sur røv hører ikke sammen 

vi har her til aften nydt er dejligt varmt bad sammen, hvor vi først vaskede os/hinanden, og han derefter fik et blowjob der blev afsluttet med en hed samleje, og det er så dejligt! Når vi engang imellem får tid til det

Anmeld

3. marts 2015

Anonym

Ja nu er mit sexliv nok liiiiidt anderledes end de flestes 

men jeg elsker virkelig at få min kærestes i munden. Jeg gør det hver gang siger jeg skal og jeg er vild med det  han er selvfølgelig renlig!

Anmeld

3. marts 2015

Anonym

Jeg elsker at givet blowjob hvis den altså er nyvasket, men kan også sagtens tage ham i munden midt i en samleje ����

Anmeld

3. marts 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er ret nærig med dem, kan godt lide at gøre det fordi kæresten nyder det, men min præstationsangst tager tit over, aå gør set ikke så tit. Jeg gad godt have et afslappet forhold til det 

Anmeld

3. marts 2015

Maja88

Anonym skriver:

Ja nu er mit sexliv nok liiiiidt anderledes end de flestes 

men jeg elsker virkelig at få min kærestes i munden. Jeg gør det hver gang siger jeg skal og jeg er vild med det  han er selvfølgelig renlig!

Ej blir bare nysgerrig... 

Er du submessiv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.