Hvordan får i det til at hænge sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2015

SandraXOXO

Jeg ville flytte fra huset og til en fin og billig lejlighed. Nogle drømme må man bare se på som det de er, drømme. Det er urealistisk for jer at blive i det hus. Uden luft i økonomien til sjov kører man død i det hele. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

Sprit25

Nu skriver du: er man tvunget til at finde en mand uden gæld? Hvor meget afdrager han på den gæld og har I overvejet at snakke med banken. 

Jeg har knap 2000 til mig selv og det kan godt være meget stramt! 

Anmeld

5. marts 2015

Mitlivsommooor

Her er vi to voksne og et barn på 8 mdr. Vi bor også i hus og får det fint til at hænge sammen.

Nogle af de ting vi gør for at spare er:

- Laver madplan til en uge ad gangen og handler i Rema.

- Tjekker en gang imellem om vores mobil abonnementer, stemmer med vores forbrug (så vi ikke betaler en masse, for noget vi ikke bruger)

- Har tjekket vores forsikringer - er det billigere andre steder. 

Men nu kan jeg se du skriver at du har bil, har du overvejet om du overhovedet har råd til at have den? (det er jo en dyr post)

Håber i finder ud af det.

Anmeld

5. marts 2015

Princesspigen

Jeg ser ikke hvordan jeg ved siden af en 37 timers uge kan have et job også ? 

Jeg hat en rygskade og har været ude af job marked i 10 år.. 

Jeg har ingen uddannelse eller ret meget erfaring.. 

Denne uddannelse er jeg på job i en børnehave 37 timer om ugen men 5 til 8 perioder af 5 uger ad gangen skal jeg på skole i Hillerød og det vil sige minimum 2 timers transport HVER vej.. Det vil sige at ingen af os kan nå at hente vores datter de perioder jeg er i skole.. 

Uddannelsen er slut om 2 år.. 

Men jeg har fået et par ideer til at kik videre så tak skal i have.. God aften 

Anmeld

5. marts 2015

Tip!

Princesspigen skriver:

Jeg ser ikke hvordan jeg ved siden af en 37 timers uge kan have et job også ? 

Jeg hat en rygskade og har været ude af job marked i 10 år.. 

Jeg har ingen uddannelse eller ret meget erfaring.. 

Denne uddannelse er jeg på job i en børnehave 37 timer om ugen men 5 til 8 perioder af 5 uger ad gangen skal jeg på skole i Hillerød og det vil sige minimum 2 timers transport HVER vej.. Det vil sige at ingen af os kan nå at hente vores datter de perioder jeg er i skole.. 

Uddannelsen er slut om 2 år.. 

Men jeg har fået et par ideer til at kik videre så tak skal i have.. God aften 

Jeg har i min uddannelse været i praktikker... Dvs at jeg gik fra min su og ned på elev løn.. Ca 7500 udbetalt... 

Jeg har knoklet igennem, og arbejdet ved siden af, fordi det var nødvendigt... 12 dage på job, og 2 dage fri... Altså det kan godt lade sig gøre at arbejde mere end 37 timer om ugen.. På 12 dage arbejdede jeg 89 timer.. Udover det var der også et hjem der skulle passes, min søn, vaske tøj, læsning af teori osv... 

Jeg har været alene mor hele vejen igennem, det har været pisse hårdt, men at jeg kan se et mål om få mdr, så går det hele.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.